Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

15 ani de White Image (agentie de e-mail marketing), in cifre (infografic)

White Image, prima agentie de e-mail marketing din Romania, aniverseaza 15 ani de activitate si a facut un bilant al acestei perioade. Conform comunicatului de presa, compania a trecut prin toate etapele de dezvoltare a unei piete care a pornit de la banale newslettere, la campanii de marketing extrem de complexe.

„Piata a evoluat de la «De ce sa trimit e-mailuri cu voi, pentru ca am si eu Outlook?!», la situatia de azi in care nu cred ca exista companie care sa nu fi avut campanii de e-mail marketing. Azi, cand spui e-mail marketing, vorbesti despre integrarea comunicarii in ciclul de viata al clientului, de hyper-personalizari, de automatizari/triggere, de integrarea content marketing-ului in ciclul de viata al clientului, de machine learning in automatizarile de marketing, de data gathering si big data”, explica Andrei Georgescu (foto, Co-fondator White Image). In cifre, acesti 15 ani au insemnat pentru White Image:

  • in primii 3 ani de activitate, majoritatea actiunilor insemnau trimiterea de campanii nesegmentate si mesaje cu „Draga, Ionel”
  • in 2006, la 3 ani de la infiintare, a devenit prima companie din Europa de Est certificata pentru bune practici in e-mail marketing
  • in 2008, a castigat primul premiu international – Marketing Sherpa Email Award (la cel mai important eveniment de profil din lume, in SUA)
  • in 2017, a ajutat clientii sa trimita 1 miliard de e-mail-uri/an
  • in 2018, e-mail marketing-ul este un instrument mult mai complex, iar in sistem sunt mult mai multe date integrate (comportamente web, achizitii, date din CRM) sau algoritmi pentru recomandari personalizate de produse
  • pentru 2018 (an influentat de introducerea GDPR), anticipeaza o cifra de afaceri de aproape 600.000 €
  • pentru 2019, compania estimeaza o crestere de 5-10% a CA si lansarea unor noi servicii care sa clarifice mai mult zona de date comportamentale din website, integrata de peste 4 ani in sistem

 

Leave a reply