Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

15 ani de White Image (agentie de e-mail marketing), in cifre (infografic)

White Image, prima agentie de e-mail marketing din Romania, aniverseaza 15 ani de activitate si a facut un bilant al acestei perioade. Conform comunicatului de presa, compania a trecut prin toate etapele de dezvoltare a unei piete care a pornit de la banale newslettere, la campanii de marketing extrem de complexe.

„Piata a evoluat de la «De ce sa trimit e-mailuri cu voi, pentru ca am si eu Outlook?!», la situatia de azi in care nu cred ca exista companie care sa nu fi avut campanii de e-mail marketing. Azi, cand spui e-mail marketing, vorbesti despre integrarea comunicarii in ciclul de viata al clientului, de hyper-personalizari, de automatizari/triggere, de integrarea content marketing-ului in ciclul de viata al clientului, de machine learning in automatizarile de marketing, de data gathering si big data”, explica Andrei Georgescu (foto, Co-fondator White Image). In cifre, acesti 15 ani au insemnat pentru White Image:

  • in primii 3 ani de activitate, majoritatea actiunilor insemnau trimiterea de campanii nesegmentate si mesaje cu „Draga, Ionel”
  • in 2006, la 3 ani de la infiintare, a devenit prima companie din Europa de Est certificata pentru bune practici in e-mail marketing
  • in 2008, a castigat primul premiu international – Marketing Sherpa Email Award (la cel mai important eveniment de profil din lume, in SUA)
  • in 2017, a ajutat clientii sa trimita 1 miliard de e-mail-uri/an
  • in 2018, e-mail marketing-ul este un instrument mult mai complex, iar in sistem sunt mult mai multe date integrate (comportamente web, achizitii, date din CRM) sau algoritmi pentru recomandari personalizate de produse
  • pentru 2018 (an influentat de introducerea GDPR), anticipeaza o cifra de afaceri de aproape 600.000 €
  • pentru 2019, compania estimeaza o crestere de 5-10% a CA si lansarea unor noi servicii care sa clarifice mai mult zona de date comportamentale din website, integrata de peste 4 ani in sistem

 

Raspunde la aceasta intrebare