Starea e-commerce-ului in Danemarca, in 2018 (raport)
Cifra de afaceri e-commerce daneza a fost de 17,3 miliarde € in 2018 (+11,12% YoY) si urmeaza sa atinga 19,5 miliarde € anul acesta (+12,72% YoY), conform „Ecommerce Report: Denmark 2019”, lansat recent de ecommercewiki.org. 86% din populatie a facut cumparaturi virtuale in 2018, cheltuind, in medie, 3.567 €. Alte informatii interesante din raport:
- vanzarile online reprezinta 5,85% din PIB-ul Danemarcei
- 98% din populatia de 5,75 milioane de persoane are acces la Internet, majoritatea intrand online de pe desktop (64,92%)
- 27% dintre consumatori comanda online de 3-4 ori/luna
- Facebook este cea mai activa retea sociala (82%), urmat de YouTube (80%)
- cea mai folosita metoda de plata – cardul de debit/credit (78%)
- 44% dintre consumatori prefera sa primeasca coletul cumparat online acasa, iar 39% prefera sa il ridice chiar ei de la un punct de livrare
- majoritatea danezilor fac cumparaturi pe Interent pentru ca aici gasesc produsele la un pret mai mic (spun 21,5% dintre ei), pentru ca aici gasesc produse care nu sunt disponibile si offline (17,3%) si pentru ca asa economisesc timp (12,1%)
- comertul transfrontalier = 6,29 miliarde € (si va depasi 8,7 miliarde € pana in 2010)
- 69% dintre danezi cumpara doar din tara lor, 33% dintre femei din 43% dintre barbati cumpara si de pe site-uri europene, iar 15% dintre femei din 24% dintre barbati cumpara din afara Europei
- 43% dintre clienti folosesc un motor de cautare pentru a descoperi noi magazine online
- in top retaileri online, Zalando sta pe locul fruntas (urmat de Amazon, H&M, Wish si eBay)
Leave a reply