Sexy Analytics 101 - incepatori & mediu

Workshop de Google Analytics, 14 martie 2019, București

Trainingul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor si celor de nivel mediu. Sunt disponibile reduceri de grup (5+1), luati legatura cu organizatorii. Pretul difera functie de pachetul ales: 550 lei + TVA (accesul in sala de curs), 850 lei + TVA (in plus acces la cursul digital, repeti informatia de cate ori ai nevoie), 1700 lei + TVA (in plus 2 ore de consultanta in Google Anaytics in ordinea programarilor).

Numar de locuri: 20 (In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri)
Locatie: București, Calea Victoriei 155, Bloc D1, Tronson 6, etaj 8 - lift dreapta (bloc megaimage) Pta Victoriei

building-o

Business

Pret: 550 lei + TVA

  • circle
    Acces in sala de curs
  • circle
    Slide-uri prezentare
  • circle
    2 Coffee Break-uri (apa, ceai, cafea, patiserie)
star-o

Pro

Pret: 850 lei + TVA

  • circle
    Acces in sala de curs
  • circle
    Slide-uri prezentare
  • circle
    2 Coffee Break-uri (apa, ceai, cafea, patiserie)
  • circle
    Acces gratuit la cursul digital (in valoare de 850 lei + TVA - detalii)
diamond

Diamond

Pret: 1700 lei + TVA

  • circle
    Acces in sala de curs
  • circle
    Slide-uri prezentare
  • circle
    2 Coffee Break-uri (apa, ceai, cafea, patiserie)
  • circle
    Acces gratuit la cursul digital (in valoare de 850 lei + TVA - detalii)
  • circle
    Serviciu de consultanta in Google Analytics, 2 ore, 1 la 1

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet. Notiunile predate vor incepe cu cele de dificultate joasa iar la final vor fi predate elemente mai complexe.

Inscrie-te la Sexy Analytics 101

Inscrie-te la workshop-ul de Google Analytics, Sexy Analytics 101 (nivel incepator si mediu)

Daca vrei sa vezi cum a fost si la celelalte workshopuri Sexy Analytics, poti viziona filmele de mai jos.

Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing

Masurarea si luarea deciziilor bazate pe analize riguroase si pe cifrele proprii face diferenta dintre un marketing de succes si unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!

Nu trebuie sa ratezi acest training daca:

  • Esti antreprenor si vrei sa iti cresti afacerea prin intermediul marketingului online.
  • Vrei sa stii care este impactul strategiei de Adwords si Facebook asupra afacerii tale.
  • Iti doresti o masurare riguroasa a obiectivelor de marketing.
  • Vrei sa maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online.
  • Esti incepator si vrei sa asimilezi cat mai multe informatii pe Google Analytics.


Program Workshop Google Analytics - Sexy Analytics 101 (incepatori & mediu)

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.

  • 08.30 – 09.00: Primire participanti;
  • 09.00 – 10.30: modul 1: Turul interfetei si principalele rapoarte din Google Analytics;
  • ● Ce este Digital Analytics;
  • ● Introducere in Google Analytics;
  • ● Fundamentele Google Analytics;
  • ● Turul Interfetei GA;
  • ● Termeni folositi in GA;
  • 10.30 – 11.00: Coffee Break;
  • 11.00 – 12.30: modul 2: Checklist Instalare Analytics Corect, Practic - Setam un GOAL, ECOM - eficienta campaniilor de online marketing;
  • ● Checklist instalare Google Analytics
  • ● Cum setam un GOAL? Un OBIECTIV in GA.
  • ● Ecuatia unui Business Online
  • 12.30 – 13.30: Pranz (lunch);
  • 13.30 – 15.00: modul 3: KPI's. Plan de Masurare, Principalele rapoarte din e-Commerce, Segmente si Rapoarte
    ● Ce este un KPI. Metafora cu râul.
  • ● Ce urmarim intr-un Business Online?
  • ● The Sexy Framework
  • ● Fisa unei Campanii de Marketing
  • ● Rapoarte si Segmente in Google Analytics
  • ● Principalele Rapoarte e-Commerce
  • 15.00 – 15.30: Coffee Break;
  • 15.30 – 17.00: modul 4: Segmente si Rapoarte Personalizate, Studii de Caz - Interpretari, MCF, GTM, Sexy Framework Adwords;
  • ● Segmente Personalizate
  • ● Rapoarte Personalizate
  • ● Exercitiu de Optimzare a Conversiei (avansat)
    ● Studii de Caz, Interpretari, Retete 5 min Manageri
    ● Introducere in MCF – Multi-Channel, Attribution Model (avansat)
    ● Introducere in Google Tag Manager, Custom Dimensions (avansat)
    ● Studiu de Caz Avansat – Sexy Framewok. Adwords. (avansat)
  • 17.00 – 17.30: networking.



Natalia Manolescu

Owner Crafting Stories


Recomand musai pachetul cu inregistrare video, caci descoperi multe lucruri noi si oricat ai fi lucrat in Analytics inainte, ai nevoie de suport indelungat ca sa te misti in platforma precum o facea Liviu cand explica (apreciez insa ca si-a adaptat instant stilul de predare la nivelul cursantilor din sala). In a doua parte a zilei am simtit ca vin lucrurile "grele", multe informatii noi, ritmul era alert si incercam sa tin pasul cu informatiile in timp ce ascultam, notam si exersam in GA. In concluzie, a fost foarte intens cursul, super util si practic, simt ca a adus impreuna toate piesele de puzzle ratacite din mintea mea si a mai construit inca cateva “etaje” peste. :) Consider ca orice afacere care activeaza in mediul online ar beneficia enorm daca ar participa la acest curs pentru ca daca faci set-up-ul GA bine si inveti sa iei decizii performante (bazate pe date personalizate), apar si rezultatele mult dorite. Pe langa toate acestea, am gasit solutii la 2 probleme cu care ma confruntam de ceva timp: cum sa aloc bugetul de promovare eficient si cum sa castig timp pe analiza indicatorilor. Mi-au fost depasite asteptarile si simt ca am facut cea mai buna investitie din ultimii 3 ani in materie de cursuri pentru online mk (si am participat la cateva). Great job, Monica & Liviu, you rock! <3



Mi-a plăcut mult cursul Sexy Analytics basic pentru că a îmbinat foarte bine explicațiile tehnice cu cele de business. În plus, materialele folosite la curs mi-au fost foarte utile și ulterior, în elaborarea de rapoarte relevante. GA nu are sens dacă nu folosim informațiile pentru a lua decizii legate de profitabilitatea afacerii noastre online. Liviu este un trainer excelent, de la care oricine are ce învăța, indiferent de nivelul de cunoștinte actual. Le recomand cursurile sale de GA proprietarilor de magazine online, antreprenorilor, angajatților din agențiile online și tuturor celor care vor să știe ce se întâmplă cu proiectele lor online sau cu proiectele clienților lor.

Roxana Olaru
Partner Business Developer, Creadiv

Camil Moldoveanu

Managing partner connsys.ro

După cursul de Google Analytics, susţinut de Liviu, am înţeles multe lucruri care îmi erau neclare. Limbajul prietenos şi accesibil mă face să îl recomand cu căldura oricui care doreşte să înveţe rapid cum să profite de Google Analytics.

Singurul om din publicitate care mi-a răspuns la întrebarea: „Care este rezultatul banilor cheltuiți pe promovarea online?” Și nu numai că mi-a răspuns concret, a și dat o groază de detalii, rapoarte și modalități de îmbunătățire una mai „sexy” ca alta. Mulțumim Liviu. Cu apreciere,

Cristian Prajitura

CEO at Net Connect Internet.

Alex Manea

Ima Concept

Am participat la Sexy Analytics și pot spune că este un curs complet, unde se punctează aspectele esențiale în urmărirea surselor de trafic și conversiilor, cel mai important facându-se analize pentru a se întelege exact ce funcționează și ce nu în abordarea de marketing online folosită.”

Analytics este complex, iar Liviu îl face sexy nu doar cu numele. Am fost la curs și mi-am pus ordine în ideile pe care le aveam, ca autodidact, despre Analytics. Poți veni ca „știutor” la basic ori ca beginner la advanced, nu vei rămâne pierdut! Remarc 2 lucruri: clasificările corecte pe care Liviu le-a folosit pentru a-și structura cursul și disponibilitatea lui Liviu de a oferi, în timpul secțiunilor practice, diagnostice pentru conturi reale, active, de Analytics.

Lucian Sava

Online Marketer StarShinerS

Despre Liviu TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online @ECOMpedia

Liviu Taloi este Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce.

Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.

Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification

Pentru orice fel de intrebari si detalii organizatorice luati legatura cu: Liviu TALOI - TRAINER, senior consultant ECOMpedia, +4 0745 289 583, liviu.taloi@ECOMpedia.ro