Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Selectivv: Geotrapping-ul in campania de marketing de Craciun

6 din 10 romani cu varsta de peste 16 ani au un smartphone, potrivit unui studiu Google, deci batalia pentru atentia clientilor, cand vine vorba de marketing de Sarbatori, se da pe mobile, transmite compania poloneza Selectivv, intr-un comunicat de presa. Selectivv este specializata in planificarea si implementarea campaniilor de advertising pe mobil si un sediu si in Romania. Cum poti folosi dependenta de telefon in scop publicitar?

Foloseste Geotrapping, serviciu care permite colectarea si analizarea datelor referitoare la un grup de utilizatori de smartphone-uri si tablete, care se afla intr-un anumit loc, intr-un anumit moment. Localizand in timp si spatiu publicul-tinta, ii poti livra reclame targetate, bazate pe locatia dispozitivului mobil in trecut. Mesajul poate fi livrat in baza unei locatii din trecut, daca pe dispozitivul mobil s-au folosit la momentul respectiv aplicatii care suporta spatii de reclama. Serviciul permite si retargetarea ofertei publicitare in randul competitiei clientului (de exemplu, o persoana aflata intr-un magazin de bricolaj poate primi pe telefon o oferta mai avantajoasa din partea competitiei).

Un mix de Geotrapping si DOOH (Digital Out of Home Advertising) asigura un numar mai mare de destinatari care vor primi mesajul publicitar. In aceeasi perioada a anului trecut, in Polonia, Selectivv a montat un ecran digital in incinta unei galerii comerciale (DOOH) si, folosind Geotrappingul, s-a asigurat ca mesajul a ajuns pe telefonul fiecarei persoane care trecea pe langa ecran; campania a fost desfasurata pentru o agentie de turism si a generat peste 7.000 de click-uri.

In final, imbinarea Geotrapping-ului cu publicitatea richmedia (care foloseste elemente multimedia si interactive) poate imbunatati si ea rezultatele campaniei de Craciun. Selectivv a desfasurat anul trecut o astfel de campanie in principalele cinematografe, pentru un retailer din zona de jucarii, targetand parinti si copii de peste 6 ani, care mergeau la film; reclamele interactive care le apareau pe telefon au fost accesate de aproximativ 8.000 de persoane.

Raspunde la aceasta intrebare