S-a lansat Livraro.com, platforma care creeaza gratuit un magazin online cu livrari la domiciliu
Start-up-ul timisorean GD Cloud Company anunta, intr-un comunicat de presa, lansarea Livraro.com – o platforma care genereaza pe loc un magazin online, pentru business-urile care vor sa livreze la domiciliu. Accesul in platforma este gratuit pentru toti comerciantii care isi doresc un magazin virtual cu numar nelimitat de comenzi cu plata ramburs, in numerar. Livraro.com se adreseaza restaurantelor si magazinelor alimentare, bacaniilor, cofetariilor, florariilor si oricarui magazin care are nevoie de un sistem complet de comenzi online.
„Am gandit Livraro.com ca cea mai simpla solutie pentru proprietarii de business-uri care vor sa fie acum in online si sa inceapa sa vanda imediat. Platforma este si va continua sa fie gratuita pentru functiile ei de baza – generarea si gazduirea web a unui magazin complet si preluarea unui numar nelimitat de comenzi cu ramburs in numerar – pentru a deschide drumul in online cat mai multor business-uri”, explica George Dragnea (foto, Fondator Livraro.com).
Livraro.com a fost gandita inainte de debutul pandemiei COVID-19: versiunea beta a platformei a fost dezvoltata anul trecut, cu o investitie de 20.000 €. In prezent, aceasta poate oferi un sistem complet de comenzi online pentru vorbitorii de limba romana, engleza si spaniola si este implementata deja de comercianti din Romania si Mexic. Livraro.com este o solutie freemium: comerciantii pot accesa un pachet gratuit, cu numar nelimitat de comenzi cu plata ramburs, in numerar. Pentru a permite incasari online cu cardul, Livraro.com ofera un abonament de 19 €/luna. Utilizatorii care isi doresc serviciul complet, incluzand plata online cu cardul si aplicatii pentru livratori, pot accesa un abonament de 69 de €/luna, Livraro.com generand si aplicatii personalizate pentru dispozitive Android si iOS.
Indiferent de pachetul ales, deschiderea imediata a magazinului online, gazduirea web, securitatea si actualizarile ulterioare sunt gratuite. Comerciantii pot primi comenzi in site-ul propriu in doar 10 minute de la inregistrarea in Livraro.com. Sunt necesare personalizarea site-ului cu elementele de branding specifice restaurantului sau magazinului si setarea zonelor de livrare pe care le pot acoperi. Dupa acesti pasi, sunt adaugate produsele disponibile pentru livrare si comerciantii pot prelua si distribui in regie proprie primele comenzi online.
Fata de un magazin online clasic, Livraro.com ofera multiple optiuni de personalizare: setarea la nivel de strada a costului de transport si valoarea comenzii minime, intervalul orar in care magazinul poate prelua comenzi, schimbarea automata a meniului in functie de zi si ora (de exemplu, restaurantele pot avea un catalog pentru mic-dejun presetat pentru a fi listat in site exclusiv dimineata). „Magazinele alimentare si restaurantele care livreaza la domiciliu pot primi comenzi online la orice ora, indiferent de restrictiile impuse in programul cu publicul in locatii offline, iar comerciantii care functioneaza cu restrictii, si sunt nevoiti sa trimita in somaj o parte din angajati, ii pot angrena acum in activitatea de livrare”, explica George Dragnea.
Livraro.com permite combinatii de produse direct in site – pot fi adaugate ingrediente care nu apar in reteta de baza a preparatelor vandute in restaurante sau clientii finali isi pot crea singuri aranjamentele florale (in cazul florariilor). De asemenea, comerciantii pot vinde direct din Facebook, printr-un tab personalizat adaugat magazinului online, cu toate produsele si intregul proces de comanda. Pentru livratori, Livraro.com ofera aplicatii mobile dedicate care listeaza comenzile atribuite, acestia putand merge direct la locatia GPS a clientului.
Leave a reply