Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Marea Britanie: consecinte in e-commerce, post-Brexit

brexit

Iesirea Marii Britanii din Uniunea Europeana va avea impact asupra e-commerce-ului britanic, scriu cei de la econsultancy.com, enumerand posibilele consecinte pozitive si negative si posibilele oportunitati ale deciziei populare amintite anterior:

CONSECINTE POZITIVE:

  • directiva cookie-urilor si alte legi similare din e-commerce vin de la UE – plecarea din Uniune echivaleaza cu renuntarea la implementarea legislatiei europene unitare, legislatie pe care multi retaileri o vad drept un cost in plus, fara o rasplata pe masura
  • o lira slaba este un plus cand vinzi peste hotare – este foarte posibil ca unii retaileri sa devina mult mai profitabili sau mai competitivi imediat dupa iesirea din UE, daca lira va scadea fata de monedele altor tari
  • mai multe locuri de munca pentru persoane cu experienta, daca firme de renume pleaca din Londra

CONSECINTE NEGATIVE:

  • fluctuatiile monedei nationale, lira, pot atrage dupa sine preturi mai mari – softare-ul american trebuie platit in dolari, iar asta va insemna costuri mai mari la o lira mai slaba
  • legislatia – guvernul britanic nu este atat de preocupat de legislatia online, deci nu va mai beneficia de avantajul unei Uniuni preocupate de promovarea legilor pro-e-commerce
  • increderea consumatorului – daca nu au incredere in tine, oamenii nu vor deveni clientul tau, iti vor scadea vanzarile si nu vei putea investi in oameni si marketing; in plus, daca Marea Britanie nu va mai parea o tara de incredere, firmele de e-commerce se vor muta de aici in alta parte, deci un punct minus pentru britanici

POSIBILE OPORTUNITATI:

  • Marea Britanie ar putea deveni inima globala a e-commerce-ului – britanicii s-ar putea impune drept natiunea nr. 1 in comertul online mondial (vorbesc engleza, stiu ce inseamna complexitatile comertului in mai multe limbi, cu mai multe monede, au o istorie lunga in domeniul B2B si B2C); ce lipseste este o legislatie pe masura
  • Marea Britanie ar putea deveni tara nr. 1 in domeniul tehnologiei – Google are deja birouri mari in Marea Britanie, Amazon e prezent si el aici, Microsoft si Samsungau echipe maricele in zona, iar pe viitor tara ar putea atrage companiile dornice sa scape de problemele din UE si sa fie primite cu bratele deschise de o tara technology-friendly

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply