Ikea va investi peste 2,2 miliarde $ in comertul omnichannel, in SUA
Ikea a anuntat cel mai mare plan de investitii propriu in SUA, de la lansarea companiei acolo, acum aproape 40 de ani. Compania suedeza va pompa peste 2,2 miliarde $ in site-ul e-commerce si magazinele fizice americane, anunta cnbc.com. Scopul este dezvoltarea comertului omnichannel (strategie care presupune o completare in experienta de cumparare online si offline), eforturilor de sustenabilitate si nu numai.
Suma va fi investita in urmatorii 3 ani, in directii precum: modernizarea magazinelor offline existente (eficienta energetica, panouri solare, vehicule electrice de livrare), deschiderea de 8 locatii offline noi (pe langa cele 51 de magazine fizice existente deja in Statele Unite), extinderea locatiilor de ridicare a comenzilor digitale si imbunatatirea accesibilitatii (cu pastrarea preturilor mici), a explicat Javi Quinones (CEO si Chief Sustainability Officer, Ikea SUA), pentru sursa amintita.
Mai exact, compania de mobilier si decoratiuni usor de asamblat de catre cumparatori va deschide 9 puncte „Plan & Order”, o extensie a actualelor studiouri de planificare Ikea, unde clientii pot primi ajutor personalizat, apropo de reamenajarea unei bucatarii sau bai, de exemplu. Acestea vor fi deschise in zone care au si magazine Ikea sau nu. Cele 8 magazine fizice si cele 9 puncte „Plan & Order” noi vor insemna – in total – 2.000 de locuri de munca noi. Compania suedeza va infiinta 900 de puncte noi de pickup ale comenzilor online (majoritatea in magazine proprii, iar unele in centre de distributie), pentru a mari accesibilitatea la produsele sale.
Comentariu ( 1 )
[…] singura tara in care Ikea investeste masiv: asa cum scriam recent, compania suedeza pompeaza peste 2,2 miliarde $ in site-ul e-commerce si magazinele fizice americane, pentru dezvoltarea comertului […]