Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

FAN Courier, estimari pentru Black Friday 2017

fan courier

FAN Courier, liderul pietei locale de curierat, anunta – intr-un comunicat de presa – ca se asteapta ca Black Friday 2017 (17 – 24 noiembrie) sa genereze comenzi cu 35% mai mari fata de o zi obisnuita si cu 20% mai mari fata de editia de anul trecut. In acest scop, compania si-a suplimentat efectivele de personal si a pregatit echipe de suport pentru zonele cu cele mai multe comenzi.

„In ultimii trei-patru ani, Black Friday s-a transformat intr-un maraton al cumparaturilor online. Pentru noi, curierii,  a devenit un varf al livrarilor, care a transformat luna noiembrie in luna cu cel mai mare volum de activitate din decursul unui an. Planul de actiune pentru Black Friday inseamna pentru noi luni bune de pregatire, obiectivul principal fiind reducerea timpilor de livrare la intervale rezonabile, fara afectarea clientilor care nu sunt implicati in campanie”, a declarat Roxana Magopet (director de marketing si comunicare FAN Courier).

Anul trecut, BF a insemnat, pentru cei peste 5.760 de angajati FAN Courier, ridicarea, transportul si livrarea a peste 34 de milioane de expeditii, iar Black Friday a insemnat aproximativ 1.100.000, adica 15.714 expeditii ridicate si pregatite de livrare intr-o singura ora!

La nivel de angajat, in functie de destinatia coletelor, in aceasta perioada, gradul de incarcare pe curier se poate dubla chiar. „Daca intr-o zi obisnuita, media stopurilor(ridicare si livrare) pe curier este de 60 – 80, de Black Friday aceasta poate ajunge si la 120 de stopuri. Pentru a face fata, am crescut personalul cu 10 – 15% si am pregatit o echipa de interventie rapida in Bucuresti, care sa sustina zonele aglomerate din tara”, a adaugat Roxana Magopet.

FAN Courier se asteapta ca si anul acesta, ponderea cea mai mare in cumparaturile de Black Friday sa fie reprezentanta de electrocasnicele mari, televizoare, produse IT si fashion. Compania a demarat anul acesta si discutii cu retailerii online pentru a stabili de comun acord un program cat mai realist al livrarilor catre beneficiarul final.

Leave a reply