Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Facebook a cumparat un start-up de shopping vizual si AI

Start-up-ul GrokStyle Inc. – axat pe shopping vizual si inteligenta artificiala (AI) – a fost cumparat de Facebook Inc., citim pe bloomberg.com, compania de social media investind astfel in propria ramura de AI. „Suntem entuziamati sa intampinam GrokStyle in familia Facebook. Echipa si tehnologia lor va contribui la oferta noastra AI”, a transmis Vanessa Chan (purtator de cuvant Facebook), fara a face public pretul de achizitie. Anul trecut, Facebook a cumparat cel putin alte 4 companii, printre care start-up-uri axate pe mesagerie si AI, iar de curand a achizitionat si compania blockchain Chainspace.

GrokStyle ofera „AI vizual, pentru retail” si a dezvoltat o tehnologie care a fost deja integrata in aplicatia mobila de realitate augmentata (AR) a celor de la Ikea, Place, care – din primavara lui 2018 – ofera utilizatorilor posibilitatea de a fotografia piese de mobilier si apoi cauta produse similare acestora in oferta Ikea. Initial, app-ul oferea (tot gratie AR) doar posibilitatea de a plasa peste 2.000 de produse Ikea in spatiul propriei case, pentru a vedea cum se potrivesc in peisaj si daca incap. La ce ar putea folosi gigantul online Facebook noua tehnologie care i-a intrat in ograda? Vocile de specialitate din domeniu speculeaza ca ar putea ajuta clientii care vand si cumpara obiecte pe Facebook Marketplace.

Pe GrokStyle.com, echipa si-a anuntat tranzitia catre un nou proiect, fara a confirma ca este vorba despre Facebook: „Am fondat GrokStyle pentru a reimagina experienta de retail. Am construit o tehnologie de cautare AI de ultima generatie, pentru a ajuta consumatorii sa gaseaca, sa exploreze si sa decida ce cumpara cu usurinta. Am facut parteneriate cu retaileri importanti, am demonstrat cresterea veniturilor cu ajutorul tehnologiei noastre si am imbunatatit vietile consumatorilor la nivel mondial. Abia asteptam urmatoarele provocari”.

Leave a reply