Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

evoMAG.ro: CA de 21 de milioane € in 2018, +15% YoY

Magazinul online evoMAG.ro si-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, atingand suma de 21 de milioane €, transmite compania, intr-un comunicat de presa. Pentru 2019, evoMAG.ro estimeaza o cifra de afaceri (CA) cu 20% mai mare decat in 2018. Anul trecut a insemnat, pentru compania specializata in produse IT&C, electrocasnice, auto, de ingrijire personala, sport & fitness si nu numai:

  • cele mai vandute produse – telefoanele mobile, tabletele si laptopurile
  • valoarea medie a unei comenzi a crescut anul trecut cu aproximativ 5%, pana la 730 lei, inregistrand o medie de aproape 2 produse/comanda
  • 40% dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile (cu 10% mai mult fata de 2017)
  • 30% din numarul total de comenzi au fost achitate cu cardul
  • cele mai mari cresteri ale vanzarilor le-au avut produsele destinate unui stil de viata sanatos
  • vanzarile de produse din segmentul sport si fitness aproape ca s-au dublat

„Am inregistrat anul trecut o cerere mai mare din partea clientilor pentru anumite categorii-vedeta, iar noi am diversificat categoriile de produse si am negociat preturi mai bune. Pentru anul in curs, ne dorim sa dezvoltam categorii noi de produse – sport si fitness, (tot ce inseamna produse destinate unui stil de viata sanatos) si casa si gradina. Evident, urmarim si cresterea celorlalte categorii si vom continua sa aducem cele mai noi produse, din categoriile deja consacrate”, transmite Mihai Patrascu (foto, CEO evoMAG), care a fondat compania in 2005.

„Observam o tendinta accentuata spre achizitia de produse dedicate unui stil de viata sanatos si o preocupare din ce in ce mai mare a romanilor in aceasta directie. Daca luna trecuta am observat o preferinta a clientilor nostri catre produse destinate intretinerii sanatatii, in special din categoria sport si fitness, luna aceasta vedem un interes crescut catre electrocasnice mici, catre acele produse care pot inlesni, de exemplu, prepararea de mancaruri sanatoase, de sucuri naturale, de piureuri de fructe si legume”, mai spune Mihai Patrascu.

Raspunde la aceasta intrebare