Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum poti concura cu gigantul Amazon?

raritate, dovezi sociale, urgenta

Amazon domina industria e-commerce: acum 2 ani, un sondaj a aflat ca 50% dintre cautarile online pentru un produs se faceau pe Amazon.com, nu pe motoare de cautare ca Google. Pentru a razbi in comertul online, in ciuda gigantului cu sediul la Seattle, Qubit Research a realizat un raport („Getting 6% more”), care a analizat (timp de 4 ani) peste 2 miliarde de calatorii de cumparare a peste 300 de clienti si 120 de milioane de achizitii online, pentru a determina ce tehnici de personalizare si optimizare pot aduce o crestere a vanzarilor de pana la 6%.

Raportul dovedeste ca cel mai bine functioneaza raritatea, dovezile sociale si urgenta (dar acestea nu rebuie folosite in exces, pentru ca atunci clientul isi pierde increderea in brand) – declansatori emotionali care nu au legatura cu aspectul site-ului si nici cu creativitatea prezentarii informatiei:

  • RARITATEA – trebuie sa scoti in evidenta produsele reduse ca numar in stoc; veniturile pe cap de vizitator (RPV) cresc astfel cu 2,9%, in medie (prin comparatie, un design nou al paginii ofera un RPV de doar 0,2%, iar modificarea butoanelor scade RPV cu 0,2%)
  • DOVEZILE SOCIALE – review-urile, rating-urile sau mentionarea revenirii in stoc a produselor populare creste RPV cu 2,3%, in medie; produsele recomandate cresc RPV cu 0,4%
  • URGENTA – transmite cumparatorului ca are un timp limitat in care poate cumpara un anumit produs si vei vedea ca RPV creste cu 1,5%

Raspunde la aceasta intrebare