Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Consumatorii vor sa-si controleze experienta de shopping online (studiu)

online_shopping

Compania de audit si consultanta Deloitte a comparat raspunsurile a 5.100 de cumparatori, pentru a determina abilitatea retailerilor de a influenta calatoria clientului, am descoperit pe mediapost.com. Aceasta e la un nivel extrem de scazut, noteaza raportul, acestia neputand trece destul de rapid de la centrarea pe vanzarea de produse la centrarea pe nevoile clientului.

Doar 30% dintre respondenti spun ca sunt influentati de reclamele retailerilor, fata de 70% acum 2 ani (studiul este la a patra editie). Doua treimi dintre consumatori (adica 66%) prefera sa isi controleze singuri calatoria de shopping, cifra cu 36% mai mare decat acum 2 ani, fiind refractari la faptul ca unele site-uri le restrang activitatea, nu le dau instrumentele dorite, au prea putine sau prea multe filtre.

Acelasi studiu a descoperit ca experientele online pozitive ne determina sa ne impartasim mai usor datele personale si locatia, pentru a beneficia de o experienta de shopping cat mai buna. Cifrele mai spun ca 78% dintre toti amatorii de shopping online au folosit un dispozitiv digital cel putin o data, deci nu doar Generatia Y e pasionata de lumea digitala.

Alta concluzie a datelor celor de la Deloitte este ca niciun retailer online nu poate trage clientii doar prin intermediul site-ului propriu, pe care acestia intra de 6-8 ori/an, nu poate aduna destule date despre acestia pentru a le oferi o experienta personalizata perfecta, cum o fac platforme ca Facebook sau Pinterest – unde utilizatorii petrec cateva ore in fiecare zi.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply