Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Consumatorii vor sa-si controleze experienta de shopping online (studiu)

online_shopping

Compania de audit si consultanta Deloitte a comparat raspunsurile a 5.100 de cumparatori, pentru a determina abilitatea retailer-ilor de a influenta calatoria clientului, am descoperit pe mediapost.com. Aceasta e la un nivel extrem de scazut, noteaza raportul, acestia neputand trece destul de rapid de la centrarea pe vanzarea de produse la centrarea pe nevoile clientului.

Doar 30% dintre respondenti spun ca sunt influentati de reclamele retailer-ilor, fata de 70% acum 2 ani (studiul este la a patra editie). Doua treimi dintre consumatori (adica 66%) prefera sa isi controleze singuri calatoria de shopping, cifra cu 36% mai mare decat acum 2 ani, fiind refractari la faptul ca unele site-uri le restrang activitatea, nu le dau instrumentele dorite, au prea putine sau prea multe filtre.

Acelasi studiu a descoperit ca experientele online pozitive ne determina sa ne impartasim mai usor datele personale si locatia, pentru a beneficia de o experienta de shopping cat mai buna. Cifrele mai spun ca 78% dintre toti amatorii de shopping online au folosit un dispozitiv digital cel putin o data, deci nu doar Generatia Y e pasionata de lumea digitala.

Alta concluzie a datelor celor de la Deloitte este ca niciun retailer online nu poate trage clientii doar prin intermediul site-ului propriu, pe care acestia intra de 6-8 ori/an, nu poate aduna destule date despre acestia pentru a le oferi o experienta personalizata perfecta, cum o fac platforme ca Facebook sau Pinterest – unde utilizatorii petrec cateva ore in fiecare zi.

Lasa un raspuns