Brandul Puma în portofoliul produselor FashionUP
Din acesta luna, Puma Romania isi incepe colaborarea cu magazinul online FashionUP, intrand in portofoliul produselor comercializate online. FashionUP si Puma au mai avut o colaborare anterioara temporara, in timpul unei campanii organizate in perioada Black Friday a anului trecut. Retailerul vine astfel in intampinarea dorintei clienților de a avea acces la o gama cat mai variata de produse la cele mai bune preturi.
Parteneriatul consta in adaugarea in oferta magazinului a peste 200 de articole Puma (incaltaminte pentru barbați si femei), urmand ca, ulterior, gama cu articole de imbracaminte si accesorii sa fie extinsa.
In primul trimestru al anului 2016, FashionUP inregistreaza vanzari cu 300% mai mari comparativ cu anul trecut. De asemenea, compania estimeaza ca va ajunge la un portofoliu cu peste 50.000 de produse, care sa indeplineasca o singura condiție care diferențiaza magazinul de altele similare: brand-uri de top, la preturi mici.
Leave a reply