Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

Trebuie sa fii logat in cont sa pui o intrebare.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Nu ai cont inca? Creează un cont nou pentru a avea acces in toate sectiunile ECOMpedia.ro.

Amazon cere o taxa pentru a vinde produse contrafacute des

amazon

Din 22 august, gigantul online Amazon cere o taxa de pana la 1.500 $ pentru a vinde pe site-urile sale produse apartinand unor brand-uri des falsificate: Nike Inc., Lego, FunKo, Hasbro, Hewlett Packard si Samsung, citim pe internetretailer.com.

Taxa e platita de comerciantii si distribuitorii acestor produse o singura data, iar acestia trebuie sa dovedeasca ca au cumparat produsele de la brand-ul original (prin 3 invoice-uri diferite si printr-o scrisoare de la producator care ii autorizeaza sa ii vanda produsele). Taxa nu este returnabila si se aplica doar comerciantilor nou inscrisi pe Amazon sau celor care abia au inceput sa vanda produsele respectivelor brand-uri.

Amazon si-a explicat decizia astfel: „Vrem ca toti clientii nostri sa aiba increere in ceea ce cumpara de pe Amazon. Cand determinam criteriile in functie de care vindem anumite produse, luam in considerare diferiti factori. Pentru anumite produse si categorii, Amazon cere verificari de performanta aditionale, taxe si dovezi in plus”. Pana acum, Amazon avea alt sistem de a trata problema bunurilor contrafacute: un producator care vedea pe site un astfel de produs depunea o plangere, cumpara produsul si il testa pentru a dovedi ca e fals.

335 de retaileri din Internet Retailer Top 1000 Guide au vandut ceva pe Amazon in 2015, iar ChannelAdvisor evalueaza valoarea bruta a bunurilor externe vandute online pe Amazon, in anul trecut, la 112,8 miliarde $ (si valoarea bruta totala a produselor vandute pe site-urile companiei, cu tot cu produsele marca Amazon, la 225,6 miliarde $).

Comentariu ( 1 )

  1. […] O decizie recenta a unui tribunal din Philadelphia, citata de engadget.com, stabileste ca gigantul online Amazon poate fi tras la raspundere pentru produsele vandute pe site-urile proprii de partenerii sai. Asta deschide practic usa unor viitoare procese in care Amazon ar putea fi tras de maneca de catre cumparatorii nemultumiti de produsele comandate pe platforma. Compania a vandut produse terte in valoare de 160 miliarde $, in 2018 (vanzarile directe de produse au insemnat 117 miliarde $) si are probleme serioase cand vine vorba despre produsele contrafacute. […]

Leave a reply