Amazon a lansat o emisiune-concurs, pentru a vinde online produse noi
Pe 30 octombrie, Prime Video a lansat „Buy It Now”, o emisiune-concurs inspirata de reality-show-urile „Undercover Boss”, „Start Up” si Shark Tank” („Arena leilor”, in Romania), citim pe adweek.com. Gazda noului format este J.B. Smoove, iar scopul este acela de a vinde pe Amazon.com toate produsele prezentate in emisiune.
Formatul competitiv functioneaza simplu: in fiecare episod, o serie de antreprenori aflati la inceput de drum isi prezinta produsele in fata a 100 de oameni obisnuiti care fac parte din publicul emisiunii (clienti Amazon), in doar 90 de secunde. Daca primesc mai mult de 10 voturi, avanseaza in fata unui juriu format din 3 experti: actrita Gwyneth Paltrow, creatorul soneriei video Ring (Jamie Siminoff) si un reprezentant Amazon.
Acestia decid daca produsul are potential de vanzare si, daca 2 din 3 jurati voteaza pozitiv, acesta ajunge pe platforma Amazon.com, unde poate fi cumparat de americani. Cu alte cuvinte, chiar daca reprezentantul gigantului e-commerce nu considera produsul interesant, acesta poate ajunge in cosurile clientilor.
„Acesta este unul dintre lucrurile de care suntem cu adevarat mandri. Se stie ca suntem obsedati de clientii nostri, asa ca daca ei spun ca le place foarte mult ceva, iar ceilalti membri ai juriului cred ca trebuie vandut pe platforma, e logic sa facem asta”, explica Lauren Anderson (Head of Brand & Content Innovation, Amazon MGM Studios). In plus, antreprenorul cu produsul cel mai promitator din fiecare episod, votat de toti 3 juratii, primeste 20.000 $.
Primele 3 episoade din „Buy It Now” au fost lansate pe serviciul de streaming online Prime Video pe 30 octombrie, iar produsele incluse in ele sunt deja disponibile pe marketplace-ul american. Un cod QR inclus in fiecare episod trimite telespectatorii direct la pagina care le reuneste pe toate. Episoadele ulterioare ale show-ului vor fi lansate saptamanal, iar produsele din ele vor fi adaugate dupa premiera.
Leave a reply