Iti multumesc pentru
inscrierea la Sexy Analytics 101

Iti multumim pentru confirmarea abonarii la lista dedicata cursului de Google Analytics. Te rugam sa iti verifici acest email periodic, vor mai fi comunicari ce vor ajunge la tine, stiri si noutati din comert electronic.
Multumim, echipa ECOMpedia

Trainingul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor si celor de nivel mediu si costa 550 RON + TVA (pachetul Business), 850 RON + TVA (pachetul Pro), respectiv 1700 RON + TVA (pachetul Diamond). Sunt disponibile reduceri de grup (5+1), luati legatura cu organizatorii.

Numar de locuri: 18 (In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri)
Locatie: Bucuresti (locatia exacta va fi anunata ulterior)

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.


Program Workshop Google Analytics - Sexy Analytics 101 (incepatori & mediu)

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.

  • 08.30 – 09.00: Primire participanti;
  • 09.00 – 10.30: modul 1: Turul interfetei si principalele rapoarte din Google Analytics;
  • ● Ce este Digital Analytics;
  • ● Introducere in Google Analytics;
  • ● Fundamentele Google Analytics;
  • ● Turul Interfetei GA;
  • ● Termeni folositi in GA;
  • 10.30 – 11.00: Coffee Break;
  • 11.00 – 12.30: modul 2: Checklist Instalare Analytics Corect, Practic - Setam un GOAL, ECOM - eficienta campaniilor de online marketing;
  • ● Checklist instalare Google Analytics
  • ● Cum setam un GOAL? Un OBIECTIV in GA.
  • ● Ecuatia unui Business Online
  • 12.30 – 13.30: Pranz (lunch);
  • 13.30 – 15.00: modul 3: KPI's. Plan de Masurare, Principalele rapoarte din e-Commerce, Segmente si Rapoarte
    ● Ce este un KPI. Metafora cu râul.
  • ● Ce urmarim intr-un Business Online?
  • ● The Sexy Framework
  • ● Fisa unei Campanii de Marketing
  • ● Rapoarte si Segmente in Google Analytics
  • ● Principalele Rapoarte e-Commerce
  • 15.00 – 15.30: Coffee Break;
  • 15.30 – 17.00: modul 4: Segmente si Rapoarte Personalizate, Studii de Caz - Interpretari, MCF, GTM, Sexy Framework Adwords;
  • ● Segmente Personalizate
  • ● Rapoarte Personalizate
  • ● Exercitiu de Optimzare a Conversiei (avansat)
    ● Studii de Caz, Interpretari, Retete 5 min Manageri
    ● Introducere in MCF – Multi-Channel, Attribution Model (avansat)
    ● Introducere in Google Tag Manager, Custom Dimensions (avansat)
    ● Studiu de Caz Avansat – Sexy Framewok. Adwords. (avansat)
  • 17.00 – 17.30: networking.

Despre Liviu TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online @ECOMpedia

Liviu Taloi este Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce.

Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.

Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification

Pentru orice fel de intrebari si detalii organizatorice luati legatura cu: Liviu TALOI - TRAINER, senior consultant ECOMpedia, +4 0745 289 583, liviu.taloi@ECOMpedia.ro