Afla care sunt problemele SEO specifice magazinelor online si cum le poti remedia
Pentru un magazin online, o vizibilitate buna in rezultatele organice Google poate reprezenta de multe ori diferenta intre succesul si insuccesul afacerii. Majoritatea magazinelor online au insa probleme tehnice, mai mult sau mai putin specifice platformelor utilizate, care le impiedica sa performeze in Google. eBook-ul "Probleme SEO specifice magazinelor online" este un ghid practic pentru identificarea acestor probleme si ofera solutii concrete pentru rezolvarea lor.

Materialul se doreste un instrument util oricarui proprietar de magazin online, in conditiile in care SEO pentru site-urile de eCommerce devine o activitate tot mai complexa. Exista in prezent un numar din ce in ce mai mare de provocari SEO specifice magazinelor online, ce trec dincolo de notiunile elementare de optimizare, aplicabile oricarui site.
Structura acestui eBook este urmatoarea:
- Preliminarii SEO e-Commerce (Google Analytics – instalare, Google Search Console – confirmare website, Google eCommerce Module si Enhanced eCommerce, Google Tag Manager – instalare si intrebari frecvente, Alte instrumente de analiza necesare unui magazin online)
- e-Commerce On-Page SEO – Tehnic (Mod de utilizare si optimizare meta taguri, Headlines intr-un magazin online, Paginatia, Viteza de incarcare si posibilitati de imbunatatire, Implementare corecta Schema.org pentru site-uri de eCommerce, Tratarea filtrelor intr-un magazin online: ce permitem si ce blocam de la indexare, HTTPS – factor de ranking si element de incredere, Versiune mobila website, Structura interna de linkuri, Generare sitemap.XML pentru fiecare tip de continut, Formatare linkuri: WWW sau non-WWW si subdomenii vs. structura de directoare)
- e-Commerce On-Page SEO – Continut website (Metodologie research cuvinte cheie pentru un magazin online, Cauze tehnice din care poate sa apara continut duplicat intr-un magazin online,Cum tratam paginile produselor care nu mai sunt pe stoc? Ce se face cu paginile produselor care nu vor mai aparea niciodata pe site? Cum procedam cu produsele sezoniere, din punct de vedere SEO? Ce masuri luam pentru indexarea rapida a produselor noi? Optimizarea paginilor de categorii si subcategorii, Blogul magazinului, mediu de comunicare si factor de pozitionare Brand)
- e-Commerce Off-Page SEO – Profil de linkuri (Analiza velocitate profil de linkuri, Curatare profil de linkuri – Google disavow / majestic, Native Advertising: bloguri, presa premium, presa locala)
- Monitorizare SEO pentru e-Commerce
Materialul este disponibil pentru download gratuit, atat in site-ul DWF.ro cat si pe ECOMpedia.
ECOMpedia.ro in cifre seci: peste 1000 de intrebari pe site, in cei peste 3 ani de existenta, peste 400 de articole si stiri din industrie, peste 7000 de comentarii si raspunsuri la intrebarile utilizatorilor nostri, peste 1000 de abonati la newsletter, peste 500.000 de cuvinte in raspunsurile date pe site, in medie 325 de cuvinte intr-un raspuns sau comentariu, aproximativ 37 de intrebari/articole pe luna (in crestere pronuntata in ultimele 3 luni de zile), peste 800 de oameni diferiti care au pus intrebari pe site si peste 1000 de oameni care au raspuns la intrebarile comunitatii. O comunitate pe Facebook de peste 4000 de fani (pagina ECOMpedia) si aproximativ 4000 de membri in cel mai important si mai activ grup dedicat comertului electronic. Zeci de mii de ore de experienta cumulata pe diverse domenii de expertiza ale celor care scriu si raspund mai des pe acet portal. Acesta este site-ul unde ati ajuns, si care va propune acum materiale educationale de o calitate exceptionala. Va multumim pentru incredere.