Sexy Analytics 101 - incepatori & mediu

lista de asteptare

Workshop Google Analytics - Timisoara 30 iunie 2017

Trainingul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor si celor de nivel mediu si costa 550 RON + TVA. Sunt disponibile reduceri de grup (5+1), luati legatura cu organizatorii.

Numar de locuri: 18 (In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuri)
Locatie: La Tine in ORAS!!!

Ce oras va gazdui primul Sexy Analytics?

Timisoara

13 %
inscrisi

Suceava

13 %
inscrisi

Iasi

27 %
inscrisi

Sibiu

7 %
inscrisi

Brasov

7 %
inscrisi

Cluj-Napoca

40 %
inscrisi

Constanta

13 %
inscrisi

Bucuresti

7 %
inscrisi

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.

Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de marketing

Masurarea si luarea deciziilor bazate pe analize riguroase si pe cifrele proprii face diferenta dintre un marketing de succes si unul pe baza criteriilor sentimentale sau subiective!

Nu trebuie sa ratezi acest training daca:

  • Esti antreprenor si vrei sa iti cresti afacerea prin intermediul marketingului online.
  • Vrei sa stii care este impactul strategiei de Adwords si Facebook asupra afacerii tale.
  • Iti doresti o masurare riguroasa a obiectivelor de marketing.
  • Vrei sa maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online.
  • Esti incepator si vrei sa asimilezi cat mai multe informatii pe Google Analytics.

Te rog inscrie-te pe lista de asteptare din orasul tau, 550 lei + TVA


Mi-a plăcut mult cursul Sexy Analytics basic pentru că a îmbinat foarte bine explicațiile tehnice cu cele de business. În plus, materialele folosite la curs mi-au fost foarte utile și ulterior, în elaborarea de rapoarte relevante. GA nu are sens dacă nu folosim informațiile pentru a lua decizii legate de profitabilitatea afacerii noastre online. Liviu este un trainer excelent, de la care oricine are ce învăța, indiferent de nivelul de cunoștinte actual. Le recomand cursurile sale de GA proprietarilor de magazine online, antreprenorilor, angajatților din agențiile online și tuturor celor care vor să știe ce se întâmplă cu proiectele lor online sau cu proiectele clienților lor.

Roxana Olaru

Partner Business Developer, Creadiv

Camil Moldoveanu

Managing partner connsys.ro

După cursul de Google Analytics, susţinut de Liviu, am înţeles multe lucruri care îmi erau neclare. Limbajul prietenos şi accesibil mă face să îl recomand cu căldura oricui care doreşte să înveţe rapid cum să profite de Google Analytics.

Singurul om din publicitate care mi-a răspuns la întrebarea: „Care este rezultatul banilor cheltuiți pe promovarea online?” Și nu numai că mi-a răspuns concret, a și dat o groază de detalii, rapoarte și modalități de îmbunătățire una mai „sexy” ca alta. Mulțumim Liviu. Cu apreciere,

Cristian Prajitura

CEO at Net Connect Internet.

Alex Manea

Ima Concept

Am participat la Sexy Analytics și pot spune că este un curs complet, unde se punctează aspectele esențiale în urmărirea surselor de trafic și conversiilor, cel mai important facându-se analize pentru a se întelege exact ce funcționează și ce nu în abordarea de marketing online folosită.”

Analytics este complex, iar Liviu îl face sexy nu doar cu numele. Am fost la curs și mi-am pus ordine în ideile pe care le aveam, ca autodidact, despre Analytics. Poți veni ca „știutor” la basic ori ca beginner la advanced, nu vei rămâne pierdut! Remarc 2 lucruri: clasificările corecte pe care Liviu le-a folosit pentru a-și structura cursul și disponibilitatea lui Liviu de a oferi, în timpul secțiunilor practice, diagnostice pentru conturi reale, active, de Analytics.

Lucian Sava

Online Marketer StarShinerS



Program Workshop Google Analytics - Sexy Analytics 101 (incepatori & mediu)

Recomandam fiecarui participant sa-si asigure accesul la contul personal de analytics pe laptop-ul propriu – in sala avem acces la Internet.

  • 08.30 – 09.00: Primire participanti;
  • 09.00 – 10.30: modul 1: Turul interfetei si principalele rapoarte din Google Analytics;
  • 10.30 – 11.00: Coffee Break;
  • 11.00 – 12.30: modul 2: KPI-uri, Ecuatia Comertului Online, ECOM - eficienta campaniilor de online marketing, Pasii de Masurare & Digital Marketing, The Sexy Framework;
  • 12.30 – 13.30: Pranz (lunch);
  • 13.30 – 15.00: modul 3: Principalele rapoarte din e-Commerce, Segmente Avansate si Rapoarte Personalizate, introducere in Multi Channel Funnels, introducere in Attribution Modeling;
  • 15.00 – 15.30: Coffee Break;
  • 15.30 – 17.00: modul 4: Rapoarte in 5 minute pentru Manageri (cat de bine stiu sa fac SEO, usability si CRO, avem sau nu un site care vinde pe mobile, provincia converteste mai bine decat capitala, canibalizarea SEO de catre AdWords Brand Protect, relatia dintre ROI, RoAS si Margine / Profit), Exercitii, Interpretari, Intrebari;
  • 17.00 – 17.30: networking.

Te rog inscrie-te pe lista de asteptare din orasul tau, 550 lei + TVA

Despre Liviu TALOI

Senior Consultant în E-Commerce, UX, Analytics, CRO și Marketing Online @ECOMpedia

Liviu Taloi este Fondator al proiectului Ecompedia.ro, având peste 16 ani de experiență în marketing online și peste 11 în e-commerce.

Liviu a fost, printre altele, PR Manager la eMAG, iar în 2005 a fondat o companie de consultanță web specializată în e-commerce și evaluare de site-uri, Web Audit.

Liviu a fost selectat de Cardinal Path să fie trainer regional în programul Google Partner Academy pe Google Analytics. El posedă, de asemenea, un cerficat GAIQ – Google Analytics Individual Qualification

Pentru orice fel de intrebari si detalii organizatorice luati legatura cu: Liviu TALOI - TRAINER, senior consultant ECOMpedia, +4 0745 289 583, liviu.taloi@ECOMpedia.ro