Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Temu a investit in publicitate cu 1.000% mai mult YoY, in 2023

Platforma e-commerce chineza Temu si-a crescut cu 1.000% YoY investitiile in publicitate, in perioada ianuarie-noiembrie 2023, citim pe marketing-beat.co.uk. Datele provin de la firma de analiza MediaRadar.

In perioada amintita, Temu a investit 76% din bugetul de publicitate in social media, iar 13% din bani au fost cheltuiti pe digital display ads. Nu se stie care este suma totala investita de platforma chineza in publicitate, la nivel global, dar sursa amintita noteaza ca doar in SUA (si doar in perioada septembrie-decembrie 2023) Temu a cheltuit 517 milioane $! Aici, Temu a strans 52 de milioane de utilizatori activi lunar, in doar un an de la lansare.

Separat, estimarile analistilor Goldman Sachs indica un total de 1,2 miliarde $ cheltuiti in 2023, pe platformele Meta: doar in ianuarie anul trecut, Temu a avut 8.900 de reclame, aici! Compania fast-fashion chineza are – la fel ca rivalul Shein (impotriva careia a intentat un process antitrust, in SUA) – o strategie agresiva de crestere globala: rapiditatea cu care a prins la consumatori influenteaza shopping-ul modern si se datoreaza si numeroaselor reclame de pe Tiktok, Meta, Google si de la Superbowl (unde a avut un spot de 30 de secunde, anul trecut, si unde ar planui sa revina si in 2024).

Si in Marea Britanie Temu sta mai bine (pe Google) ca Amazon, eBay, Asos, Shein sau Nike: conform datelor Google Merchant Center, vizibilitatea reclamelor asiatice la imbracaminte si accesorii a fost mai mare decat a ad-urilor companiilor amintite, in ultimele 28 de zile. Iar raportul ads/organic (cat de des primesc produsele vizite via ad-uri Google Shopping, nu din rezultate organice) este de peste 100.  Prin comparatie, raportul acesta este de 10, in cazul Amazon.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Comentariu ( 1 )

  1. […] produse extrem de ieftine, trimise cumparatorilor direct de la producatorii chinezi, si a investit 517 milioane $ in publicitate, in perioada septembrie-decembrie 2023, in […]

Leave a reply