Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

3 moduri in care video-ul a schimbat shopping-ul (infografic)

Clipurile video online ofera astazi din ce in ce mai multa informatie amatorilor de cumparaturi, citim pe thinkwithgoogle.com. De la documentarea initiala in legatura cu un produs, la citirea review-urilor altor cumparatori sau la descoperirea modalitatii in care se instaleaza ceva recent cumparat, continutul video ne ajuta sa gasim inspiratie si idei noi, iar ...

Continua
10 lucruri de stiut despre campaniile video, in Romania (studiu)

Starcom Romania a descoperit – in urma studiului anual legat de obiceiurile de consum al clipurilor video online in randul conationalilor nostri – ca aproape 80% dintre romani le urmaresc pentru relaxare, principalele platforme alese pentru asta fiind YouTube (aproape 95%) si Facebook (aproape 78%), dar si numeroase alte cifre relevante pentru domeniul video marketing-ului si visual advertising-ului, citim pe manafu.ro. Cifrele din infograficul Starcom scot la ...

Continua
SUA: Generatia Z e mare fan Snapchat si Instagram

Majoritatea tinerilor de 18 – 24 de ani din Statele Unite intra zilnic pe Snapchat si Instagram, scrie adweek.com, citand un studiu marca Pew Research Center despre utilizarea retelelor si platformele sociale (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitter si WhatsApp). Cercetarea a fost facuta pe un esantion de 2.002 persoane adulte si a descoperit ca 78% dintre tinerii respondenti folosesc Snapchat-ul (82% facand asta zilnic si 71% ...

Continua
Romania: unde si cum urmarim online influenceri? (infografic)

Starcom Romania a realizat al patrulea sau studiu anual despre influencerii din Romania, citim pe cristianflorea.ro. Cercetarea a fost realizata pe un esantion de 1.055 de respondenti, reprezentativ pentru utilizatorii online de peste 18 ani, din mediul urban. Intrebarile puse au fost impartite pe diverse retele sociale si au fost legate de influenceri profesionisti (persoane cu expertiza intr-un domeniu), oameni obisnuiti (care si-au castigat audienta in online prin furnizarea constanta a unor informatii relevante ...

Continua
In 2017, vom sta 47 minute/zi cu ochii pe clipuri video

In 2017, vom petrece cu 20% mai mult timp uitandu-ne la clipuri video pe Internet (pe site-uri ca YouTube, Facebook, Netflix ori Hulu), a concluzionat zenithmedia.com, in urma celei de-a treia editii a studiului „Online Video Forecasts”. Mai exact, cifrele indica faptul ca, la nivel global, fata de cele 39,6 minute pe care le-am petrecut in 2016 urmarind clipuri video, in 2017 vom atinge 47,4 ...

Continua
Pe social media, cumparam influentati de clipuri video

90% dintre utilizatorii retelelor de socializare sunt influentati sa cumpere un anumit produs dupa ce vad aici un clip video relevant despre acesta, a descoperit studiul „The Influence of Influencers”, citat de mediapost.com. Cercetarea a fost efectuata de catre gen.video (platforma de maketing pentru influenceri) si Geometry Global, pe un esantion de peste 1.000 de respondenti, carora le-au fost puse intrebari si le-au fost analizate reactiile faciale la diferite ...

Continua
Google stie exact ce si cat cumpara americanii

Google a transmis ca a inceput sa foloseasca inregistrarile tranzactiilor cu cardul de credit si debit, in SUA, pentru a dovedi ca reclamele sale online determina utilizatorii sa cumpere respectivele produse, online sau offline, scrie washingtonpost.com. Google a pus astfel mansa pe „Sfantul Graal” al reclamelor online – poate acum determina exact cate vanzari a generat o campanie online. Anuntul facut de gigantul online are si un ...

Continua
3 sfaturi de transformare digitala de la L’Oréal

Marie Gulin-Merle (CMO-ul L’Oréal SUA) a povestit, pentru thinkwithgoogle.com, cum se adapteaza compania ei, din punct de vedere al marketingului, la tendintele digitale care modeleaza din ce in ce mai puternic experienta de cumparare a clientului, personalizand-o la maxim. Gulin-Merle scrie ca L’Oréal si-a dat seama ca trebuie sa regandeasca modul in care se adreseaza clientilor sai daca vrea sa ramana un nume relevant pe piata si ca online-ul ...

Continua
Veste buna in online: reclamele programatice se redefinesc

Industria reclamelor online trece printr-un proces de analiza si redefinire, scrie nytimes.com. Proces necesar, avand in vedere faptul ca publicitatea online este asociata de consumatori cu ceva deranjant, care le intrerupe activitatea pe Internet. Si faptul ca reclamele programatice (cumparate si plasate in functie de algoritmi care le catalogheaza va fiind relevante pentru un anumit consumator si care il „urmaresc” pe acesta pe site-urile pe care intra) au fost ...

Continua
Amazon Influencer Program a fost lansat, in beta

Amazon a lansat, fara tam-tam, si fara a comenta public miscarea, Amazon Influencer Program, o platforma la care influenceri din social media (vedete de pe Instagram ori YouTube) vor fi invitati sa adere, pentru a recomanda diverse produse de pe Amazon pe conturile proprii, citim pe techcrunch.com. Momentan, este disponibila versiunea beta a programului care – la fel ca Amazon Affiliate (care este deschis publicului larg) – va ...

Continua