Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Ultima saptamana de oferta Early Bird la GPeC Trainings (Cluj-Napoca, 17 – 19 octombrie 2018)

A doua editie anuala a seriei de cursuri intensive de e-commerce & marketing online GPeC Trainings se va desfasura in perioada 17 – 19 octombrie 2018, la Cluj-Napoca. Saptamana aceasta, oricine este direct interesat de comertul online se poate inscrie la eveniment, pentru a profita de oferta Early Bird (valabila pana pe 1 octombrie 2018 inclusiv, in functie ...

Continua
Cum calculati „Top vanzari” sau „Trending” pentru un magazin online?

Una din cele mai bune metode de a sorta produsele este dupa „Top vanzari”. Pe unele site-uri gasiti si „Trending” (tendinte), care va arata produsele care au cele mai multe vanzari recent.Vreau sa discut in articolul curent despre cateva capcane ale acestui sistem si sa prezint si cateva solutii, cu mentiunea ca conteaza foarte mult nisa si tipul clientului. Ideea de a scrie articolul mi-a venit citind cartea „Tribe of Mentors” a lui Timothy ...

Continua
Lectia de Usability I – Concluzii si Castigatori

Iata ca ne aflam la finalul celei de a doua editii a concursului lunar menit sa ajute comerciantii online participanti sa invete mai multe despre comertul electronic si domeniile conexe. Aceasta lectie s-a numit “Lectia de Usability I”, iar elementul de pe pagina pe care l-am avut in vizor a fost pagina de succes sau thank you page-ul. Cu acest prilej, le multumim colegilor de la  Libris care ne-au oferit premii castigatorilor acestei editii. In aceasta editie, din februarie 2018, pagina de succes a magazinelor ...

Continua

Rezultatele studiului de usability cu privire la amplasamentul principalelor butoane web ale unui magazin online – sondaj inceput in anul 2009   Acest chestionar, pe care va invit sa il share-uiti si voi amicilor si userilor vostri, clienti simpli de magazine online, a fost lansat in anul 2009 si inca primeste date. De-a lungul timpului am mai promovat acest studiu, si de cate ori am share-uit linkul formularului de colectare de date, am mai strans cateva. Cu ajutorul vostru acest studiu poate insemna ...

Continua
16 Elemente Esentiale Pentru Pagina De Produs – Infografic

Analizand sute de magazine online din Romania, am observat ca o mare parte dintre acestea au probleme destul de grave in pagina de produs. Aceasta pagina fiind una extrem de importanta pentru clientii magazinelor. In acest sens am ales sa prezentam 16 elemente esentiale pe care trebuie sa le aiba pagina de produs a magazinului tau online. Imagini de produs. Imagini de produs calitative, high resolution. Galerie Foto. Imagini cu produsele, din mai multe unghiuri, cu optiune de zoom pe imagini. Pret. Pretul produsului ...

Continua
10 trucuri pentru a avea un Magazin Online de succes

Magazinul online este alternativa a magazinului clasic, brick-and-mortar. Nu exclude un magazin traditional, dimpotriva. Succesul comertului pe viitor va depinde de cum vom stii sa imbinam aceste 2 tipuri de comert, cel online cu cel offline. Cu un singur sau mai multe clickuri poti cumpara de la alimente , produse de ingrijire corporala, carti si haine pana la electrocasnice si altfel de produse din varietatea de magazine online de pe piata romaneasca. Consumatorul are propriile lui criterii dupa care alege sa cumpere ...

Continua
3 lucruri pe care (poate) nu le stiai despre vizitatorii site-ului tau

Imagineaza-ti ca ai putea sa citesti gandurile vizitatorilor de pe site-ul tau. Cu siguranta vanzarile tale online vor exploda… Dar pacat ca in realitate nu se intampla chiar asa. Oamenii sunt mai diferiti decat te astepti. E greu sa intelegi alegerile lor, dar cu un pic de psihologie comportamentala poti intra destul de usor in mintea lor. Asa vei putea anticipa deciziile lor, iar ca vanzator, asta te va aduce cu ...

Continua
Fashionable by Google: webinarii dedicate magazinelor online de fashion din România

Programul Fashionable by Google se adreseaza tuturor magazinelor din zona Fashion, prin care pot invata cum sa isi optimizeze website-ul si cum pot genera mai multe conversii cu ajutorul instrumentelor de marketing puse la dispozitie de Google. Proiectul se desfasoara sub forma de webinarii cu specialisti online si echipa Google, iar printre temele abordate se numara Online Trends & Strategy, Usability Tips & Tricks, Mobile, Video etc.   Magazinele interesate sa participe in ...

Continua
NEWS: Saptamana portilor deschise – LiviuTALOI.ro – JOI 24-31 iulie – consultanta gratuita

Pentru ca: vreau sa dau inapoi ce am primit la 1 august ma retrag 12 zile complet in meditatie (fara telefon, fara email, fara net) sunt colegi din industrie care isi doresc acest lucru, dar nu au posibilitatea materiala imi doresc sa cunosc oameni noi Ma veti gasi, in Dacia 99 la Connect Hub.Este bine sa ma sunati inainte, sa stiu ca veniti. Programare in documentul: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1royP10Q_eD6RFiTClvP6M74F6VjtTcJhvCaYRNjFUKc/edit?usp=sharing ...

Continua
[infografic] Cosul de cumparare al unui magazin online, o experienta romaneasca

In urma cu aproximativ 2 luni am descoperit in mod intamplator, o cercetare a cosurilor de cumparare a unor magazine online internationale. Plecand de la aceea cercetare, am creat si eu una si astfel aveam sa aflu unele lucruri care ma interesau in mod deosebit si anume includerea feedbackului clientilor magazinelor in cosul de cumparare. Cercetare facuta pe 100 de cosuri de cumparare Am facut comenzi pe 100 de magazine online care sunt inregistrate in programul Trusted si ...

Continua