Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Termeni folositi in Google Analytics

Cativa Termeni Importanti Folositi in Google Analytics Cookie Vizita vs Click Utilizator unic Utilizator nou si vechi Landing page vs Exit page Durata vizitei Bounce si Bounce rate Conversia Rata de Conversie Goal Value 1. Cookie  Un cookie (numit si internet cookie sau browser cookie) este o bucatica de cod trimisa de site-ul vizitat catre ...

Continua
Cum setam corect un goal in Google Analytics?

Care este diferenta dintre goal si funnel? Chiar daca sunt doua expresii complet diferite, sunt in acelasi timp legate una de cealalta.  GOAL (sau OBIECTIV in interfata GA in limba romana) = este un obiectiv de business pe care il putem masura in Google Analytics FUNNEL = (sau CANAL in interfata GA in limba romana) = este o succesiune de pasi (pagini diferite) pentru atingerea obiectivului de business.  Este nevoie sa intelegem masura in care campaniile de marketing online sunt eficiente, si pentru asta ...

Continua

Iata ce am invatat in cele 4 zile de curs la Scoala de Vara de e-Commerce GPeC 2017 ce a avut loc la Moeciu de Sus in perioada 23 – 28 august 2017, organizata de GPeC – Gala Premiilor e-Commerce. Ziua 1 CURS “USABILITY & CUSTOMER EXPERIENCE – KILOMETRUL ZERO ÎN DRUMUL SPRE SUCCES AL MAGAZINELOR ONLINE“ ➔ Andrei Radu, Founder & CEO GPeC Andrei a enumerat fiecare secțiune principală din criteriile de la ...

Continua
[VIDEO] Sexy Analytics 101 – Incepatori & Mediu – Curs Google Analytics – 86 min

In acest post veti putea viziona cateva minute [VIDEO = 86 de minute] de la cele 4 module din cadrul Cursului de Google Analytics – Sexy Analytics 101 incepatori & mediu, sustinut pe 12 iulie 2017 la Bucuresti. Trainingul de 1 zi de Google Analytics a fost un maraton in lumea digitala, in care am invatat cum sa masuram succesul unui magazin online folosind un tool de digital analytics. Modulele au abordat teme incepand de la chestiuni simple, precum ratiunea si logica unui ...

Continua
eMAG a angajat 21 de studenti din „eMAG Talent Internship”

In perioada iulie – august, eMAG a derulat cea de-a treia editie a programului „eMAG Talent Internship”, menit sa recruteze 31 de interni dintre care, ulterior, sa aleaga angajati full-time si part-time. Acum, compania anunta – intr-un comunicat de presa – ca 21 dintre cei 31 de candidati au fost angajati de eMAG. In total, la „eMAG Talent Internship” s-au inscris 1.231 de tineri (adica 62 de aplicanti/loc), majoritatea studenti la Academia de Studii Economice Bucuresti, Universitatea Politehnica Bucuresti si ...

Continua
ROI vs RoAS – raportul din Google Analytics. Ce inseamna si la ce folosesc cei 2 indicatori?

Vorbeam zilele trecute cu un coleg mai tanar despre KPI-uri, Key Performance Indicators, si doi dintre ei sunt ROI-ul si ROAS-ul, sau, in traducere Return On Investment (ROI) si Return on Advertising Spend (RoAS). Si ma certa putin, ca nu matematica din spatele lor e cea care poate incurca lucrurile in intelegerea ecuatiei succesului unui business online, ci insasi folosirea acestor termeni, ciudati poate, importati din engleza si pe care nimeni nu-i intelege, dar.. de care avem nevoie in a masura ...

Continua
Care este ROI-ul unei campanii de SEO? Cat costa o campanie SEO?

Atentie: articol lung, dureaza cel putin 15 minute sa-l cititi – creeaza dependenta de cifre!!! Acum ceva vreme colegii de la DWF au scris un articol (http://dwf.ro/blog/cat-costa-o-campanie-seo/) si chiar m-au rugat sa il share-uiesc aici pe ECOMpedia, si le-am spus atunci ca am o solutie mai buna, voi comenta articolul lor si voi adauga ceva informatie la el, deci, ceea ce veti citi in continuare sa stiti ca va face parte dintr-o analiza ca va fi prezentata ...

Continua
Sexy analytics 101 vine in Timisoara pe 21 mai

21 mai 2015, @ Sediul Spy Shop, Timisoara Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor. Esti antreprenor? Crezi ca mediul online este important pentru afacerea ta? Vrei sa stii cum sa masori rezultatele din Adwords si Facebook? Vrei sa faci marketing online? Vrei sa inveti cum sa calculezi profitabilitatea campaniilor de marketing online? Daca raspunsul este da la cel putin una din intrebarile de mai sus, nu mai sta pe ganduri ! Rezerva-ti un loc la trainingul ...

Continua

16 iunie 2015, @ Central Plaza Hotel, Piatra-Neamt Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor. Nu trebuie sa ratezi acest training daca: Esti antreprenor si vrei sa iti cresti afacerea prin intermediul marketingului online. Vrei sa stii care este impactul strategiei de Adwords si Facebook asupra afacerii tale. Iti doresti o masurare riguroasa a obiectivelor de marketing. Vrei sa maximizezi profitabilitatea campaniilor de marketing online. Esti incepator si vrei sa asimilezi cat mai multe informatii ...

Continua
Sexy Analytics 101 pentru Incepatori, 23 Martie 2015 @ Connect HUB, Bucuresti

23 martie 2015, @ Connect HUB – Dacia 99, Bucuresti Trainigul de 1 zi contine 4 module a cate 90 de minute fiecare si se adreseaza incepatorilor. Numar de locuri: 15**In conditii exceptionale vom putea suplimenta cu 2-3 locuriLocatie: Connect HUB, Dacia 99, Cladirea GIREXIM, etaj 4, Bucuresti. Pot participa antreprenori care au prezenta online si care doresc sa invete cum sa masoare cu rigurozitate rezultatele obtinute in urma eforturilor de ...

Continua