Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

4 tendinte pentru 2016 in video marketing

2015 a fost anul marketing-ului video, scrie marketingprofs.com. Intr-un peisaj online aglomerat, asa atragi atentia, aduci un plus de calitate si continut si atragi cel mai usor clientii. 96% dintre companiile business-to-business (B2B) folosesc video marketing-ul, conform unui studiu recent al Web Video Marketing Council. Pentru anul care vine, site-ul amintit a identificat 4 tendinte in domeniu: Va creste rolul imaginilor video in atragerea clientilor. Companiile se pot baza pe ...

Continua
8 trend-uri in comunicare, pentru 2016

Compania internatională de consultanta in comunicare Grayling a publicat o analiza proprie a celor 8 tendinte in comunicare pentru anul viitor, scrie jurnalistul si consultantul Victor Kapra pe blog-ul propriu, victorkapra.ro. Previziunile sunt urmatoarele: Brand-urile trebuie sa se orienteze spre oameni. Tinerii din generatia Y (nascuti in perioada 1980 – 2000) au putere din ce in ce mai mare pe piata, iar firmele care isi doresc loialitate si longevitate ...

Continua
E-commerce in Southern Europe to reach €39,5bn in 2013

With projected online sales of €39,5bn for 2013 and an average annual growth rate of 23% since 2009, the e-commerce market is a beam of hope for the crisis-struck Southern European Region on its path out of the recession. Goods and services sold online in Southern Europe in 2012 amounted to a total value of €33,5bn, making up more than 10% of the total online sales in Europe, reveals the latest Southern Europe B2C E-Commerce report by Ecommerce Europe, the ...

Continua
Western European Ecommerce Expected to reach 173 billion in 2013

Western European B2C e-commerce is developing extremely well. This is apparent from the new Western Europe B2C E-commerce Report, published by Ecommerce Europe, the European umbrella organisation for online retailers. The total Western European e-commerce economy of online sold goods and services amounted €158.1 billion in 2012 and is expected to grow to €173.8 billion in 2013. Figures in Ecommerce Europe reports are based on the European Measurement Standard for Ecommerce (EMSEC). ...

Continua
Bun venit in noua era a Comertului Emotional

Magazinul online care s-a extins extrem de rapid FAB, tocmai si-a asigurat o alta suma de 150 milioane dolari de la investitori, ceea ce inseamna, desigur, mai multa expansiune. Comerciantul online a anuntat planuri ambitioase de a deveni una dintre primele cinci companii de e-commerce din lume. “In prezent, exista doar patru companii de e-commerce in lume care sunt evaluate la mai mult de 10 miliarde de dolari: Amazon, Alibaba, eBay, si Rakuten”, a scris fondatorul si ...

Continua
Trendurile in mobile commerce si de ce brandurile trebuie sa se treaca la mobile acum

Lisa Pearson, Chief Marketing Officer la Bazaarvoice a alcatuit o colectie de  articole interesante pe care le-a impartasit cu cititorii despre mobile commerce: Activitatea in mobile, vanzarile explodeaza pe unele site-uri de commerce, de la an la an – de Steven Smith, pentru “Mobile Marketing Daily” Utilizarea telefoanelor mobile si a tabletelor pentru a cumpara online a crescut dramatic. Articolul semnaleaza o crestere cu 5% a vizitelor mobile pentru ...

Continua
10 factori ce ar putea modela viitorul ecommerce-ului

Dupa cum stim, schimbarea este singurul factor constant. Astfel, raspunsul la intrebarea “Ce este e-commerce-ul?” se modifica mereu. Oricum, expertii prezic un viitor promitator pentru e-commerce in urmatorii ani. In viitorul previzibil, e-commerce-ul va fi considerat cel mai important instrument de vanzari. Asa cum cumparaturile online se raspandesc tot mai mult, asa si volumele de vanzari ale magazinelor online devin tot mai mari cand le compari cu cele ale magazinelor fizice. ...

Continua
Tendintele din e-commerce in acest an

Tendinta de crestere a e-commerce-ului continua evolutia de anul trecut, cand consumatorii au cheltuit banii cu atentie, dar si-au crescut vanzarile din online. Noile instrumente de monitorizare a comportamentului de consum online au eliminat multe dintre presupunerile din online marketing. Aceste tendinte din e-commerce au continuat si in acest an. In prezent, consumatorii online au mai multe optiuni ca oricand. Ca rezultat al avansului tehnologic, in acest an, s-ar putea sa fie cateva schimbari mari in modul in care ...

Continua
Cum ar putea evolua comertul electronic? Cinci directii cheie.

Informatia este inima comertului electronic Informatia este peste tot, managerii din comertul electronic trebuie sa inteleaga ce poate face informatia pentru afacerea lor. Nu trebuie sa fii un specialist, dar trebuie sa ai suficiente cunostinte pentru a cere informatiile corecte si a face recomandarile potrivite. Un consultant in afaceri sau o persoana care poate analiza foarte bine datele din domeniul financiar reprezinta ceva esential acum. Un analist financiar s-ar putea sa nu inteleaga de la inceput ceea ce va doriti, ...

Continua

Cea mai recenta editie anuala a raportului “KPCB Internet Trends 2013” constata o crestere continua si importanta in mediul online. In prezent, exista 2,4 miliarde de utilizatori de Internet in intreaga lume, iar numarul total continua sa creasca în acelasi ritm. Utilizarea telefoniei mobile se extinde rapid, in timp ce publicitatea pe mobil ramane in mare parte neexploatata cum trebuie, la nu nivel mic. Raportul analizeaza schimbarile in peisajul online, care a devenit mai social si cu un continut bogat generat ...

Continua