Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Oamenii vor sa primeasca e-mail-uri utile, nu reclame

E-mail-urile pe care le trimit brand-urile clientilor ar trebui sa contina mai multe informatii si mai putine reclame, a descoperit un studiu efectuat in SUA, de catre Adobe, pe un esantion de 1.007 respondenti care detin un smartphone, majoritatea (57%) persoane de 35 – 64 de ani, femei si barbati in proportii egale, 22% dintre ei angajati in industria tehnologica. Asta isi doreste majoritatea respondentilor la sondajul disponibil pe slideshare.net – 40% adica. ...

Continua

Rezultatele studiului de usability cu privire la amplasamentul principalelor butoane web ale unui magazin online – sondaj inceput in anul 2009   Acest chestionar, pe care va invit sa il share-uiti si voi amicilor si userilor vostri, clienti simpli de magazine online, a fost lansat in anul 2009 si inca primeste date. De-a lungul timpului am mai promovat acest studiu, si de cate ori am share-uit linkul formularului de colectare de date, am mai strans cateva. Cu ajutorul vostru acest studiu poate insemna ...

Continua
Participă la Studiu eComJobs – Profilul angajatului român din eCommerce

Echipa din spatele portalului de joburi în eCommerce – eComJobs.ro a inițiat STUDIUL- PROFILUL ANGAJATULUI ROMAN DIN eCOMMERCE și asteaptă și răspunsurile tale (daca ai timp, plăcere și mai și lucrezi în cadrul unui magazin online) pentru a creiona împreună o imagine cât mai realistă a angajatului iubitor de ecommerce. Te anunțăm din start ca răspunsurile tale vor fi anonime și că își propun să afle ...

Continua
Românii se tem mai mult de eCommerce decât de eBanking

35% dintre români nu fac achiziții online din cauza temerilor legate de securitate. Doar 10 % dintre români declară că au o teamă specifică cu privire la utilizarea internet banking. 18% dintre români declară că au o temere cu privire la utilizarea conexiunilor wifi, pe device-uri mobile, în afara locuinței. Iar aceste temeri sunt și motivele pentru care românii nu fac uz de aceste instrumente / posibilități digitale. Studiul Eurostat cu privire la comportamentul online al europenilor relevă că românii sunt cei care ...

Continua
Care e cel mai vizitat magazin online de catre români? Studiu de audienta GEMIUS

Chinezii de la Alibaba Group se afla pe primul loc intr-un clasament al magazinelor online vizitate cel mai des de utilizatorii de Internet din Romania: site-urile lor – Aliexpress.com si Alibaba.com – au avut cel mai mare trafic din tara noastra, conform unui studiu Gemius, care a analizat date din septembrie 2015. Cercetarea internationala a fost realizata de gemiusAudience, in 30 de tari din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de ...

Continua
Comertul online pierde din viteza dar castiga in maturitate -Studiu Millward Brown, martie 2015

Pentru al patrulea an consecutiv Millward Brown face o radiografie a comertului electronic din Romania, urmarind tendintele principale si evolutiile specifice ale pietei online.  Concluziile pe scurt sunt prezentate mai  jos: In anul 2014, comertul online a fost in pierdere de viteza, cu un numar de cumparatori comparabil cu anul trecut (20.6% din populatia adulta din mediul urban) si cu o crestere modesta a frecventei de achizitie (+3%) si a valorii achizitionate (+4%). 2014 nu vine cu schimbari nici in ceea ...

Continua
Piata de Comert Electronic din Romania – studiu eNet Research 2013 & 2014

Compania maghiara eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. a efectuat, cu ajutorul GPeC si Compari.ro, cercetarea comertului online din Romania axata pe ofertanti. Cercetarea bazata pe un chestionar online a examinat detaliat vanzarea cu amanuntul prin internet. Datele astfel obtinute pot constitui baza unor cercetari viitoare totodata vor putea servi la crearea unor benchmarkuri.Perioada de cercetare vizeaza anul 2013, dar a cuprins si intrebari cu privire la anul 2014 precum si la asteptarile viitoare. Chestionarul online in limba romana a fost ...

Continua
Studiu: Care sunt categoriile de produse preferate de cumparatorii online?

GEMIUS a realizat in luna august a acesttui an studiul “eCommerce 2014”, despre preferințele de folosire a comertului online in Romania. (preferinte ale utilizatorilor de Internet fata de cumparaturile in magazinele online). Studiul s-a derulat pe un esantion de 1200 de respondenti care a fost ajustat folosind ponderarea pe sexe, varsta, localitate si educatie. Acest esantion este reprezentativ pentru utilizatorii de internet cu varsta mai mare de 15 ani. Datele s-au colectat in perioada 08.08.2014 – 03.09.2014. Cei mai ...

Continua
Studiu Radware: deschiderea paginilor de e-commerce incetineste…

Viteza site-ului este unul dintre cele mai importante elemente in a furniza o buna experienta de utilizare online, deoarece nimeni nu vrea sa piarda timpul degeaba, asteptand sa se incarce paginile. De fapt, cercetarile au aratat ca o secunda de intarziere in timpul de incarcare poate cauza o pierdere de 7% in conversia din vizitatori in clienti. Dar un nou studiu de la Radware sugereaza ca, in ciuda eforturilor business-urilor de a asigura o viteza de incarcare ...

Continua
Topul prioritatilor in digital marketing pentru retail sunt conversia site-ului si mobile-ul

Un studiu recent al Forrester Research si Shop.org arata ca mobile-ul si conversia site-ului sunt, in acest an, pentru retaileri, prioritati mult mai mari social media. Ceea ce vreau sa mentionez (n.r. – Jim Dougherty, Contributing Writer la Leaderswest.com, autorul) in acest articol este ceea ce rezulta din acest studiu si sa pun aceste perspective intr-un context relevant. “Starea retail-ului online in 2013: marketing & merchandising” este un studiu ...

Continua