Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Studii: Rata de Conversie, Bugetul de Marketing, cat costa un Magazin Online?

Nu stiu cati dintre cititorii acestui portal educational in ecommerce si marketing digital sunt membri ai comunitatii Magazinelor Online de pe Facebook, grupul Comert Electronic, insa acolo se discuta zilnic probleme din viata de zi cu zi a site-urilor care vand online, orice, produse si/sau servicii. Au fost mereu discutii despre un benchmark in zona ratei de conversie, si legat de alti indicatori importanti, iar la sugestia colegilor de grup am efectuat un studiu adhoc in breasla comerciantilor online. Asadar ...

Continua
Raport Gemius: Cele mai populare formate de publicitate online din Europa   Centrala si de Est

Bannerele standard raman in continuare cele mai populare formate de publicitate online din campaniile derulate in Europa Centrala si de Est. Cea mai mare rata de click este inregistrata de bannerele de tip richmedia, iar utilizatorii din Polonia sunt cei care dau click cel mai des pe reclame.Mai multe, in noul raport gemiusAdMonitor.In majoritatea tarilor analizate, peste 80% din tread-urile online sunt bannere standard. Pe de alta parte,bannerele de tip rich media devin din ce in ce mai populare si, in ...

Continua
Studiu: Care sunt categoriile de produse preferate de cumparatorii online?

GEMIUS a realizat in luna august a acesttui an studiul “eCommerce 2014”, despre preferințele de folosire a comertului online in Romania. (preferinte ale utilizatorilor de Internet fata de cumparaturile in magazinele online). Studiul s-a derulat pe un esantion de 1200 de respondenti care a fost ajustat folosind ponderarea pe sexe, varsta, localitate si educatie. Acest esantion este reprezentativ pentru utilizatorii de internet cu varsta mai mare de 15 ani. Datele s-au colectat in perioada 08.08.2014 – 03.09.2014. Cei mai ...

Continua
Studiu de piata: 6% dintre magazinele online din Romania sunt integrate cu sistemul de gestiune ERP propriu

Sase la suta din magazinele online ce functioneaza in Romania sunt integrate cu sistemul de gestiune a afacerii de tip ERP folosit in firmele ce opereaza acele magazine. Acesta este rezultatul principal al unui studiu efectuat de compania IT Pluriva in luna noiembrie, pe un grup de 350 de magazine online din Romania. Integrarea dintre magazinele online si sistemele ERP inseamna ca datele sa comunice automat, periodic sau continuu, dintr-un sistem in altul si invers: nomenclator de produse, preturi sau ...

Continua
Investitiile in solutii de marketing digital in crestere printre companiile mici

Investitiile in marketingul digital si online printre intreprinderile mici si mijlocii (IMM-uri) vor atinge cote maxime in viitorul apropiat, conform unui studiu recent intitulat “Statusul Marketing-ului Digital in randul IMM-urilor”. Noul studiu emis de Vocus, un furnizor de servicii de cloud marketing, in colaborare cu revista Inc. spune ca accesibilitatea, disponibilitatea si constientizarea impactului major pe care il are marketingul online va genera noi investitii in solutii de marketing digital ...

Continua
Noile cercetari de piata indica cresterea increderii cumparatorului

Compania de cercetare de piata Shoppercentric si-a lansat cele mai noi actualizari ale raportului sau despre recesiune, indicand faptul ca s-ar putea sa fi inceput consumatorii sa se simta in stare sa cheltuiasca un pic mai fara griji decat inainte. Studiul urmareste raportul Shoppercentric “Cumparand in recesiune”, care este publicat periodic inca de la inceputul recesiunii economice, incepand cu ianuarie 2009. Scopul acestuia este de a furniza un indicator despre cum se schimba atitudinea cumparatorului – acum si in ...

Continua
Studiu Shoppercentric: cumparatorii sunt permanent conectati la smartphone-urile lor si “pregatiti sa cumpere”

Imediata apropiere a smartphone-urilor, combinata cu cresterea accesului la WiFi, determina din ce in ce mai multi cumparatori sa caute si sa achizitioneze de pe aceste dispozitive, fie ca sunt in oras, fie ca stau acasa, conform celui mai recent studiu al Shoppercentric, o agentie independenta specializata in cercetarea de piata in ceea ce priveste cumparaturile. Potrivit acestui studiu, doua treimi dintre cumparaturile de pe smartphone-uri se fac de ...

Continua