Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

6 motive ca să alegi o soluție SaaS ca platformă pentru magazinul tău online

De ce să preferăm o soluție SaaS față de o soluție e-commerce custom sau un magazin online dezvoltat pe o platformă open-source? Cum alegem platforma e-commerce pentru magazinul nostru online? Acestea sunt cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în 15 ani de existență ContentSpeed și de aici au început de obicei explicațiile pentru cele peste 600 de afaceri online lansate de-a lungul timpului pe ...

Continua
Kit-ul Gomag pentru afaceri de neoprit

De câte ori ai stat să te gândești la riscuri? Fiecare dintre noi găsim tot felul de motive să nu riscăm, până în momentul în care rezervele de entuziasm se topesc complet. Însă dacă e să fim sinceri, când ne întrebăm „De ce nu? Care e cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla?”, răspunsul final e același: „Chiar nu ...

Continua
Cum sa alegi furnizorul pentru platforma de eCommerce?

Foarte des apare intrebarea “Ce platforma aleg?”, intrebare la care vei primi mereu raspunsuri subiective, venite din partea unor antreprenori cu alte nevoi. Alegerea platformei de eCommerce trebuie facuta in dependenta de nevoile businessului tau, in functie de expertiza tehnica, experianta in online, functionalitatile si modulele de care ai nevoie. Cauta platforme de eCommerce unde poti incerca gratuit platforma, fara a fi ...

Continua
Ce face marketing automation în eCommerce?

În câteva cuvinte, marketing automation reprezintă un ansamblu de tactici elaborate pentru a oferi conţinut personalizat şi util potenţialilor cumpărători, cu scopul de a-i transforma în cumpărători şi, mai ales, în cumpărători mulţumiţi, care să rămână fideli unui producător, lucru care este cel mai greu de îndeplinit. Pe baza unor informaţii despre preferinţele şi interesele potenţialilor clienţi, comerciantul poate trimite acestora oferte mult mai relevante, ajustate în funcţie de particularităţile dorinţelor lor, iar asta ...

Continua
De ce pierd clienti magazinele online?

Multe magazine online investesc bugete frumusele, ca sa nu spunem mari, in promovare online prin Google AdWords sau prin intermediul canalelor de social media cu scopul de a aduce cat mai multi vizitatori pe site-urile lor si chiar reusesc asta cu success, insa odata ajunsi pe site nu reusesc sa ii transforme in clienti. De ce pierd clienti magazinele online? Un raspuns foarte simplu pe care l-am putea primi de la multi “jucatori” din mediul comertului electronic este: “vizitatorii n-au gasit ce ...

Continua
5 motive pentru care sa alegi o platforma e-Commerce romaneasca

Indiferent ca esti un antreprenor incepator in piata de eCommerce sau unul consacrat, care a experimentat cresteri importante pe parcursul ultimului an, in ambele cazuri ai o anumita nevoie de baza. Aceasta nevoie este cea de a afla cea mai buna solutie prin care sa iti vinzi produsele si serviciile – platforma eCommerce perfecta. Prin urmare, te imbarci intr-o calatorie pentru a afla care este cea mai exceptionala ...

Continua

O scurta prezentare despre cum aleg o platforma de ecommerce, tinuta pe 28.11.2013 in cadrul conferintei “Let’s speak software” organizat de Softlead Romania, atunci cand imi deschid un magazin online. Un checklist, o serie de intrebari pe care trebuie sa tii le pui cand alegi tehnologia, cand alegi software-ul de comert electronic.   Cum imi aleg platforma de e-commerce from Liviu Taloi ...

Continua