Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Generatia Z renunta la Facebook. Ce alte 8 industrii urmeaza?

Am scris deja ca tinerii de 18 – 24 de ani (nascuti intre 1995 si 2010, a.k.a. Generatia Z) prefera Snapchat-ul si Instagram-ul in defavoarea Facebook-ului. Expertii in marketing si retail cred ca urmatoarele 8 afaceri vor avea probleme cu membrii acestei generatii (care creste cu Internetul la indemana si ai carei membri sunt pragmatici, deschisi la minte, individualisti si responsabili social, scrie businessinsider.com): ...

Continua
SUA: Snapchat, platforma sociala preferata de adolescenti (studiu)

Platformele Snapchat si Instagram sunt aproape egale ca numar de utilizatori, in randurile adolescentilor americani (83% folosesc lunar Snapchat si 82% folosesc lunar Instagram, citim pe marketingcharts.us6.list-manage.com), dar cea dintai e preferata. Concluziile vin ca urmare a unui studiu bianual efectuat de Piper Jaffray, pe 6.000 de adolescenti (varata medie de 16 ani) din 40 de state americane, „Taking Stock with Teens”. Procentele amintite sunt ...

Continua
SUA: Generatia Z e mare fan Snapchat si Instagram

Majoritatea tinerilor de 18 – 24 de ani din Statele Unite intra zilnic pe Snapchat si Instagram, scrie adweek.com, citand un studiu marca Pew Research Center despre utilizarea retelelor si platformele sociale (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitter si WhatsApp). Cercetarea a fost facuta pe un esantion de 2.002 persoane adulte si a descoperit ca 78% dintre tinerii respondenti folosesc Snapchat-ul (82% facand asta zilnic si 71% ...

Continua
Pe social media, cumparam influentati de clipuri video

90% dintre utilizatorii retelelor de socializare sunt influentati sa cumpere un anumit produs dupa ce vad aici un clip video relevant despre acesta, a descoperit studiul „The Influence of Influencers”, citat de mediapost.com. Cercetarea a fost efectuata de catre gen.video (platforma de maketing pentru influenceri) si Geometry Global, pe un esantion de peste 1.000 de respondenti, carora le-au fost puse intrebari si le-au fost analizate reactiile faciale la diferite ...

Continua
Monetizarea publicului: Google, mai tare ca Facebook

Conform unei cercetari recente marca Zenith („Top Thirty Global Media Owners”), Google detine 15% din piata mondiala a veniturilor din publicitate mediatica. Facebook se plaseaza pe locul doi in clasament, cu doar 5% din banii cheltuiti pe reclame, la nivel mondial. Aceste 20 de procente sunt aproape de doua ori mai mari fata de acum 5 ani, cand ambele companii insumau 11%. Din 2012 si  pana astazi, Google si Facebook au ...

Continua
SUA: Snapchat e platforma sociala preferata a adolescentilor

Dintre toate platformele social media, adolescentii americani prefera in continuare Snapchat-ul, a descoperit un studiu marca Piper Jaffray, citat de marketingcharts.com. Studiul a fost realizat pe 5.500 de respondenti cu o medie de varsta de 16 ani (55% dintre ei barbati) si un venit mediu de 66.100$/gospodarie. Snapchat a urcat pe primul loc in clasament, inaintea Instagram-ului, Twitter-ului si Facebook-ului, in primavara anului trecut, iar de atunci este in continua crestere. In ...

Continua
7 inovatii care ne conecteaza cu lumea digitala (raport)

Idei inovatoare ca ambalajul care iti incarca smartphone-ul ori cardul bancar impermeabil sunt doua dintre cele mai interesante exemple de tehnologii inovatoare dezvoltate de brand-uri de renume si care ajuta consumatorul modern sa se simta integrat si conectat la lumea digitala, scrie prwave.ro, citand informatii din numarul de iulie – august al „Executive Trend Report”, intocmit de consultantul financiar si de lifestyle MBI. Printre exemplele cuprinse in raport se afla: CARD IMPERMEABIL PENTRU PLATA CONTACTLESS: austriaca Erste ...

Continua
5 moduri in care retailul e transformat de influenceri

Marketingul prin intermediul influencerilor (persoane care au influenta asupra potentialilor clienti ai unui brand) tinde, in epoca platformelor sociale si a utilizatorilor conectati la mediul digital, sa modeleze metodele traditionale de a face cumparaturi: suntem influentati de postari pe blog-uri, Facebook ori Twitter, de imagini de pe Instagram, Pinterest sau Snapchat, de recomandari personale ale acestor influenceri si luam decizia de a cumpara in functie de ele, aflam de pe ...

Continua
8 trend-uri in comunicare, pentru 2016

Compania internatională de consultanta in comunicare Grayling a publicat o analiza proprie a celor 8 tendinte in comunicare pentru anul viitor, scrie jurnalistul si consultantul Victor Kapra pe blog-ul propriu, victorkapra.ro. Previziunile sunt urmatoarele: Brand-urile trebuie sa se orienteze spre oameni. Tinerii din generatia Y (nascuti in perioada 1980 – 2000) au putere din ce in ce mai mare pe piata, iar firmele care isi doresc loialitate si longevitate ...

Continua