Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Romanii cheltuie online pana in 500 de lei pe haine, de Sarbatori (studiu)

Asa cum scriam recent, un studiu Compari.ro estimeaza ca romanii vor da, de Craciun, 660 lei pe cadouri cumparate online, cele mai populare cadouri fiind hainele (64%). Conform unei analize marca Answear.ro, citata de prwave.ro, romanii cheltuie online pana la 500 lei pe haine, incaltaminte si accesorii, de Sarbatori: 62% dintre respondenti aloca intre 100 – 500 lei in acest scop, 20% cheltuie peste ...

Continua
Marketing de Sarbatori – tendinte de shopping, via Google

Thinkwithgoogle.com a adunat laolalta cateva tendinte din perioada Sarbatorilor, din SUA, menite sa ajute angajatii din marketing. Nu degeaba pe 25 decembrie au loc cu 34% mai multe cautari legate de cumparaturi online decat de Black Friday (conform Google Data, SUA, noiembrie – decembrie 2016): multi amatori de shopping pe Internet cumpara cadouri de Sarbatori in saptamana de dinainte si de dupa Craciun, iar magazinele online nu trebuie sa uite asta. Tendintele observate de Google ...

Continua

Sarbatorile de iarna 2017 se termina si daca esti cumva in intarziere afla cum ar fi trebuit sa te pregatesti. Cel mai bun sfat de la toti marketerii pe care ii stim este sa incepi pregatirile devreme. Daca nu ai inceput inca, acum e poate ultima ta sansa. Daca nu ai pregatite inca tacticile si materialele de marketing, iata cateva idei pentru sarbatorile  de iarna din acest an. Foloseste-le gratuit si distribuie acest articol pt ca si altii sa se poata inspira. În functie de ...

Continua
Vinzi haine/cosmetice online? Trimite 21 – 30 e-mail-uri de Sarbatori!

In urma unui raport care a analizat segmentarea si automatizarea magazinelor online, in H4 (octombrie – decembrie) 2016, platforma de e-mail marketing klaviyo.com a analizat numarul optim de e-mail-uri de marketing pe care o companie e-commerce ar trebui sa le trimita in timpul campaniei de Sarbatori. Si a ajuns la concluzia ca brand-urile de imbracaminte si incaltaminte, DIY, cosmetice si alimente care au avut cel mai mare succes in urma mesajelor trimise pe mail, in aceasta ...

Continua
Profitul Amazon a crescut in H4 2016, a saptea oara la rand

Vesti bune pentru Amazon.com Inc.! Compania a anuntat recent o crestere de 55% a profitului din H4 2016 (octombrie – decembrie), cifra totala fiind de 749 milioane $ (adica 1,54 $/actiune), de la 482 milioane $ (adica 1 $/actiune) in aceeasi perioada a anului anterior, citim pe news.morningstar.com. Acesta a fost al saptelea trimestru profitabil pentru gigantul online cu sediul la Seattle, ale carui vanzari totale au atins cifra de 43,74 ...

Continua
De Sarbatori, 49% dintre e-shopperii britanici au avut probleme cu livrarea

Scriam recent pe ecompedia.ro ca, in 2016, de Sarbatori, britanicii au cumparat online cu aproape 14% mai multe produse decat in aceeasi perioada a anului anterior. Dar aproape jumatate dintre britanicii chestionati la scurt timp dupa Craciun au spus ca au avut probleme legate de livrare: produsele cumparate online le-au ajuns acasa tarziu sau deloc, citim pe emarketer.com. Un sondaj de opinie marca YouGov, realizat pentru companiile ...

Continua
Marea Britanie: achizitiile online de Sarbatori au crescut cu 14%

In 2016, de Sarbatori, britanicii au cumparat online cu aproape 14% mai multe produse decat in aceeasi perioada a anului anterior, citim pe emarketer.com. Un studiu efectuat de firma de marketing HookLogic dupa Craciun a descoperit ca: in perioada 7 noiembrie – 31 decembrie, numarul de amatori unici de e-commerce a crescut cu 12,4% mai mult fata de aceeasi perioada din 2015; procentajul cumparatorilor digitali care au cumparat ceva online in aceeasi perioada a crescut cu 13,6% de ...

Continua
RTB House: cum pot profita retailerii de reducerile de inceput de an

Perioada de inceput de an prezinta un potential imens pentru afacerile de retail, fiind propice pentru reducerile de lichidare a stocurilor dupa Sarbatorile de iarna. In acest context, RTB House (furnizor global de solutii de publicitate prin retargetare personalizata), a analizat sute de campanii din peste 40 de piete si transmite – intr-un comunicat de presa – care sunt cele mai bune modalitati prin care retailerii pot valorifica la maximum interesul pentru ...

Continua
SUA: 17 decembrie, ziua nr. 1 de cumparaturi de Sarbatori

Pe 17 decembrie, 66% dintre americani (155,7 de milioane de persoane) au cumparat ceva pentru Sarbatorile care tocmai s-au incheiat, conform unui sondaj de opinie marca National Retail Federation (cea mai mare organizatie de retail din lume, care reprezinta retailer din SUA si peste 45 de alte tari), realizat de Prosper Insights & Analytics. In ultima sambata de dinainte de Craciun, zi promovata de retailerii de peste Ocean drept „Super Sambata” reducerilor, ...

Continua
5 moduri de a converti clientii de Sarbatori in clienti fideli

Cel mai importanta produs cumparat in ciclul de viata al oricarui client este al doilea, scrie success.zaius.com. Anul trecut, de Sarbatori, in SUA s-a cumparat cu 3,1% mai mult si anul acesta se estimeaza o crestere si mai mare, de 3,6% (Federatia Nationala de Retail/NRF se asteapta la vanzari de 655,8 miliarde $ in noiembrie – decembrie 2016), iar anual procentul de cumparaturi online creste. In SUA, 74% dintre retaileri spun ...

Continua