Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cat costa un magazin online?

Cat costa un magazin online?Piata de e-commerce din Romania este deosebit de atragatoare pentru antreprenorii aflati la inceput de drum sau interesati de a-si deschide o afacere pe internet. Cu o crestere de peste 50% de la un an la altul, e-commerce-ul promite un start rapid in afaceri si un business deosebit de flexibil. Una dintre cele mai frecvente ...

Continua
6 motive ca să alegi o soluție SaaS ca platformă pentru magazinul tău online

De ce să preferăm o soluție SaaS față de o soluție e-commerce custom sau un magazin online dezvoltat pe o platformă open-source? Cum alegem platforma e-commerce pentru magazinul nostru online? Acestea sunt cele mai frecvente întrebări pe care le-am primit în 15 ani de existență ContentSpeed și de aici au început de obicei explicațiile pentru cele peste 600 de afaceri online lansate de-a lungul timpului pe ...

Continua
Goldman Sachs s.a. au investit 64 milioane $ in BigCommerce

Platforma e-commerce BigCommerce.com a beneficiat de o infuzie masiva de capital: Goldman Sachs, General Catalyst, GGV Capital si Tenaya Capital au investit 64 milioane $ in ea, scrie venturebeat.com. Bigcommerce.com a fost fondata in 2009, are sediul in Austin (Texas) si ofera magazinelor online servicii SaaS, de customizare, hosting, administrare a comenzilor si platilor si listarea produselor pe Amazon, Ebay si Facebook – printre altele. Compania are ...

Continua
Este content marketingul o pierdere de vreme si de bani?

Sursa articol: https://unbounce.com/product-marketing/product-awareness-data-and-lessons-learned/ Acest inceput de 2018 a venit pentru Oli Gardner, Co-founder Unbounce cu o provocare îndrăzneață. In incercarea de a creste numarul de vanzari pentru doua produse noi, a vrut sa faca un experiment in care sa creeze 30 de postări noi pe blog în termen de 30 de zile. Fiind un marketer care nu practicase product marketing (marketingul de produs), asa cum chiar el spune, a adoptat ...

Continua
Kit-ul Gomag pentru afaceri de neoprit

De câte ori ai stat să te gândești la riscuri? Fiecare dintre noi găsim tot felul de motive să nu riscăm, până în momentul în care rezervele de entuziasm se topesc complet. Însă dacă e să fim sinceri, când ne întrebăm „De ce nu? Care e cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla?”, răspunsul final e același: „Chiar nu ...

Continua
Platforma de e-commerce SilkMart devine Gomag

Platforma de e-commerce SilkMart isi anunta, intr-un comunicat de presa, schimbarea numelui, in Gomag. Folosita de peste 150 de magazine online, platforma (a carei dezvoltare a inceput in anul 2006) este o solutie SaaS (Software as a Service) – inchiriata, cu plata lunara – pentru antreprenorii si proprietarii de magazine online din tara si din strainatate care vor sa scape de grija partilor tehnice. Gomag va pastra functionalitatile si preturile de pana acum ...

Continua
Platformele SaaS sau Open-Source. Care dintre ele cladeste viitorul comertului online?

Tendintele din evolutia globala a e-commerce-ului sunt direct legate de trend-urile generale din evolutia Internetului: Mobil, Cloud, Social, Big Data și UI de tip touch.   Se anticipeaza ca si comertul electronic va deveni din ce in ce mai social, dependent de ecranele touch si gazduit cu precadere in platformele din cloud.  Astfel, intr-un infografic lansat la inceputul lui 2013, Shopify, platforma SaaS de ecommerce populara in America de nord si Europa de vest, arata ca numarul de magazine ...

Continua