Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

RTB House: cum sa ai campanii omnichannel de succes

In 2018, intreaga activitate de marketing va gravita in jurul consumatorului, deci canalele preferate de acesta sunt locul in care oamenii de marketing trebuie il abordeze, scrie RTB House (companie care a dezvoltat si implementat tehnologii proprii pentru achizitia de reclame dupa modelul real-time bidding, a.k.a „licitare in timp real”), intr-un comunicat de presa. Brandurile trebuie sa integreze un spectru larg de strategii offline si online pentru a atinge succesul ...

Continua
Cumparam online accelerat cu 7 zile inainte de Craciun (studiu)

In Romania, amatorii de cumparaturi online fac cu 75% mai mult shopping in saptamana de dinainte de Craciun, cand intra online cu 21% mai mult, conform unui studiu marca RTB House legat de perioada Sarbatorilor, citat de gpec.ro. Analiza cuprinde date colectate din 40 de piete din Europa, America Latina, Africa, Orientul Mijlociu, Asia si Pacific, in decembrie 2016. Alte cifre relevante legate de shopping online de Sarbatori, in intreaga lume: in decembrie, cel ...

Continua
RTB House: vara, dezvoltarea marketingului mobile creste

Un studiu realizat de RTB House (companie globala care ofera tehnologie de ultima generatie pentru publicitatea prin retargetare) a descoperit ca activitatea pe smartphone si tableta a crescut cu pana la 30% in timpul lunilor de vara, transmite compania intr-un comunicat de presa. Astfel, pe masura ce dispozitivele mobile au devenit parte din viata de zi cu zi, si bugetele indreptate spre promovarea pe acestea au crescut. Sezonalitatea in campaniile ...

Continua
RTB House: cum putem coabita cu AI pentru a spori performanta

In publicitate, inteligenta artificiala (AI) este din ce in ce mai prezenta, in ultimii ani. Este folosita pentru personalizarea mesajului publicitar si preia activitatile de marketing, facand viata publicitarului mai usoara. Un raport PwC estima ca 38% din locurile de munca din SUA vor fi inlocuite cu roboti si AI pana la inceputul anilor 2030, transmite RTB House intr-un comunicat de presa. Companiile ofera instantaneu design ...

Continua
RTB House: lumea digitala nu trebuie deconectata de la offline

Conform unui studiu realizat de eMarketer, companiile sunt mult mai interesate de campaniile care genereaza vanzari decat de cele de branding, mizand pe investitii mai mari in reclame online, in detrimentul brandingului clasic. Dar offline-ul nu este de neglijat cand vine vorba despre constructia unei imagini de brand, transmite RTB House – companie globala care ofera solutii de publicitate prin retargetare personalizata, pentru branduri de top din intreaga lume – ...

Continua
RTB House: personalizarea recomandarilor prin inteligenta artificiala e noua revolutie in publicitatea online

RTB House, furnizor global de tehnologii de retargetare, a facut o analiza a noului context al publicitatii online, in care computerele cunosc foarte bine cumparatorii si le pot face recomandari de produse in functie de nevoile specifice ale acestora si a ajuns la concluzia ca inteligenta artificiala, prin algoritmii de tip deep learning, incepe sa capete tot mai mult teren in acest domeniu. „Expertiza“ despre obiceiurile de consum ale unei persoane vine, ...

Continua
RTB House: retargetarea personalizata, cu 50% mai eficienta, prin Deep Learning

In toamna, RTB House anunta introducerea unui nou model de analiza a comportamentului consumatorului: evaluarea prin Deep Learning (invatarea avansata), o ramura a AI/inteligentei artificiale, care analizeaza si prezice cu mare acuratete comportamentul viitor al unui utilizator, tinand cont de toate actiunile sale in mediul online, fie ca da sau nu click intr-un site. Acum, aceeasi companie globala care furnizeaza tehnologie de retargetare de ultima generatie anunta, intr-un comunicat de ...

Continua
RTB House: 3 sfaturi de marketing online pentru Valentine’s Day/Dragobete

Sarbatorile iubirii au sosit, iar indragostitii cumpera cadouri atat online, cat si offline. Pentru comercianti, perioada de dinainte de Valentine’s Day/Ziua îndrăgostiţilor si Dragobete (al doilea varf de vanzari dupa Craciun si Anul Nou) constituie o reala oportunitate pentru a-si atinge targetul de vanzari. In contextul pregatirilor pentru 14 si 24 februarie, RTB House (companie globala ce furnizeaza tehnologie de retargetare) a analizat sute de campanii de advertising (desfasurate pe mai mult de 40 de piete), a facut un top 3 ...

Continua
RTB House: 3 tehnologii ce pot revolutiona e-commerce-ul

Sa ramai la curent cu tehnologiile noi din e-commerce si marketing este o provocare, mai ales ca aceasta zona este foarte dinamica. Este dificil sa indici cu precizie care dintre ele ofera cele mai bune rezultate si pe care ar trebui sa te focusezi, transmite RTB House intr-un comunicat de presa. Compania este un furnizor global de tehnologie pentru retargetare bazata pe algoritmi deep learning, fondat in 2012, care a derulat peste ...

Continua
RTB House: 3 tendinte in vanzarea programatica, in 2017

Tehnologia de cumparare programatica schimba regulile pietei de publicitate. Conform raportului „Zenith Optimedia Programmatic Marketing Forecasts”, in 2017, bugetele alocate pe zona de cumparare programatica vor creste cu 31% peste cele de pe zona de social media (25%) si video online (20%). Iar conform „Dun & Bradstreet Report”, aproape 70% din clientii de publicitate planifica cresterea bugetelor pentru cumpararea programatica a spatiului publicitar. Tinand cont de acest potential, RTB House, furnizor global ...

Continua