Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Romania: Wirecard si Visa lanseaza portofelul digital VDCA

Wirecard si Visa si-au extins parteneriatul destinat dezvoltarii de plati mobile tokenizate in tara noastra, anunta wirecard.com. Wirecard (lider global in inovatiile financiare digitale) si Visa vor sa ajute bancile si alti emitenti de carduri din Romania sa ofere doritorilor plata contactless, cu smartphone-ul, prin intermediul solutiei Visa Digital Commerce App (VDCA). Acesta este ...

Continua
4 factori-cheie in lansarea pe piete emergente

Ai decis sa iti extinzi afacerea si acum cauti pietele emergente potrivite pentru tine. Go.euromonitor.com scrie ca e important sa faci o lista a potentialelor piete de interes tinand cont de 4 factori. Asta ca sa nu patesti ca cei de la Whirlpool, care au lansat un model de masina de spalat in Brazilia, Mexic, China si India, crezand ca ce a functionat intr-o ...

Continua
Cum arata mediul digital in 2018 (raport)

La nivel mondial, la o populatie totala de aproape 7,6 miliarde, exista 4 miliarde de utilizatori de Internet (cu 7% mai mult YoY), aproape 3,2 miliarde utilizatori social media activi (cu 13% mai mult YoY) si 5,1 miliarde utilizatori unici de mobile (cu 4% mai mult YoY), aflam din raportul „Digital in 2018 Global Overview”, marca We Are Social, publicat pe slideshare.net. Documentul contine informatii despre ...

Continua
Selectivv Mobile House, nume nou in mobile advertising-ul romanesc

Selectivv Mobile House – companie poloneaza specializata in planificarea si implementarea campaniilor publicitare pe platformele mobile, si in cercetarile legate de utilizatorii de smartphone-uri si tablete – isi anunta lansarea pe piata din Romania, intr-un comunicat de presa. Lunar, compania deruleaza sute de campanii de advertising pe dispozitive mobile in Polonia, Ucraina, Rusia si acum si tara noastra. Selectivv mai are sedii in Polonia, Ucraina, Rusia, Israel, Ungaria, India si Emiratele Arabe Unite. Selectivv are propria platforma ...

Continua
Romanii au cumparat online de 2,8 miliarde €, in 2017 (raport)

In anul recent incheiat, am cheltuit cu peste 40% mai mult decat in 2016 pe produse cumparate online, adica un total de 2,8 miliarde €, conform estimarilor de piata si cifrelor adunate de gpec.ro in raportul oficial al pietei e-commerce autohtone. Sursa amintita transmite ca romanii au cheltuit – in medie – 7,67 milioane € in fiecare zi din an cumparand ceva pe Internet. „Chiar daca Romania nu se ridica inca la nivelul altor piete ...

Continua
Cumparam online accelerat cu 7 zile inainte de Craciun (studiu)

In Romania, amatorii de cumparaturi online fac cu 75% mai mult shopping in saptamana de dinainte de Craciun, cand intra online cu 21% mai mult, conform unui studiu marca RTB House legat de perioada Sarbatorilor, citat de gpec.ro. Analiza cuprinde date colectate din 40 de piete din Europa, America Latina, Africa, Orientul Mijlociu, Asia si Pacific, in decembrie 2016. Alte cifre relevante legate de shopping online de Sarbatori, in intreaga lume: in decembrie, cel ...

Continua
Cate produse de pe emag.ro isi schimba pretul zilnic?

Prisync a analizat dinamismul preturilor produselor vandute online in 11 tari europene, comparand rezultatele cu Amazon, si a publicat rezultatele pe blog.prisync.com. Gigantul online isi modifica preturile zilnic la aproximativ 15 – 20% dintre produsele vandute pe site-urile din SUA, Canada, India și Europa. In Romania, sursa a monitorizat preturile unui numar de 1.900 de produse alese la intamplare, din toate categoriile disponibile pe site-ul emag.ro. ...

Continua
Tinerii parinti romani, lideri la smartphone-uri cumparate copiilor

Intrum (lider in credit management, reprezentat in Romania de Top Factoring), a lansat recent a cincea editie a studiului „European Consumer Payment Report 2017”, din care reiese faptul ca romanii stau cel mai prost dintre europeni cand vine vorba despre a cumpara pentru copiii lor lucruri pe care nu si le pot permite, cedand presiunii sociale: in ultimul an, 39% dintre parintii din Romania ...

Continua
Ce, cum si cat cumpara romanii online in 2017? (raport)

Si in acest an studiul realizat de agentia de comunicare Starcom Romania – „Consumer Report 2017” – a analizat activitatile online si offline ale consumatorilor din tara noastra (impartiti in 4 categorii), scrie refresh.ro. Ce a descoperit in privinta comportamentului general de cumparare al romanilor? Ca tinerii romani de 18 – 34 de ani, fara copii, sunt cei mai pasionati de cumparaturile online, 56% dintre ei facand achizitii pe Internet. ADOLESCENTII (14 – 17 ani, ...

Continua
GPec 2017: piata e-commerce europeana si unde se situeaza Romania

Europenii prefera tot mai mult cumparaturile online. Conform estimarilor Ecommerce Foundation, valoarea cumparaturilor online va creste de la 523 miliarde € (in 2016) la 593 miliarde € (in 2017). Cea mai rapida dezvoltare in e-commerce o au pietele din Europa de Est, cu o crestere anuala de aproximativ 21%, asta chiar daca la nivel european se inregistreaza o usoara stagnare, comparativ cu anii anteriori.  Acelasi trend ascend ...

Continua