Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

13 milioane de lei, 403.668 de vizite pe site, peste 10.000 comenzi – Bilantul F64 pentru Black Friday

Bilantul F64 pentru cel mai de succes Black Friday: peste 21.000 produse vandute si 403.668 vizite pe site-ul F64.ro  In primele 24 ore, pe F64.ro 284.613 vizitatori si-au cautat produsele preferate de Black Friday 2014 Record de trafic: 403.668 vizite pe site-ul F64.ro de-a lungul weekend-ului prelungit in care s-a desfasurat Black Friday Cele mai populare produse au fost DSRL-urile Nikon D7100 si Canon 650D F64 a vandut de peste 9 milioane de lei in primele 24 de ore dedicate Black Friday 2014 si ...

Continua
De Black Friday 2014, femeile au dominat segmentul fashion. Bilantul LaRedoute.ro arata cat de interesati au fost romanii

La Redoute Romania si-a derulat campania de Black Friday 2014 intre 21 si 23 noiembrie si in oferta a fost acoperita din plin oferta de sezon cu geci, ghete, hanorace, paltoane si cizme. Pentru marele eveniment al reducerilor au fost disponibile si produse din categoria Casa & Decoratiuni. Desi campania s-a desfasurat de-a lungul unui weekend prelungit, cele mai mari vanzari s-au inregistrat vineri, in ziua debutului campaniei, si duminica, in ultima zi. ...

Continua
ContentSpeed prezinta cifrele primului weekend de Black Friday si de ce produse au fost interesati romanii

Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor. Produsul cu cele mai multe cautari: ghetele PUMA pentru barbati Cei mai multi vizitatori: Quickmobile Varful de trafic a fost atins pe 21 noiembrie la ora 00:00, cand media de oameni per magazin a ajuns la 3.500 Au fost 3,49 comenzi pe minut Vanzarile prin platforma Content Speed  in prima runda de Black Friday au depasit 3 milioane de euro In primele ...

Continua
Fashion Days anunta rezultatele campaniei de Black Friday:  200.000 de produse vandute si discounturi in valoare de 8,4 milioane de euro pentru clienti

Fashion Days, cea mai mare destinatie de fashion din Europa Centrala si de Est, a vandut 200.000 de produse la cea de-a patra editie de Black Friday in Romania si anunta un interes mai mare din partea romanilor pentru segmentul fashion. Cea mai mare campanie de Black Friday Fashion Days a inceput pe 21 noiembrie si s-a derulat timp de trei zile pana pe 23 noiembrie inclusiv. Valoarea totala a discounturilor a ajuns la 8,4 milioane de euro pentru cele 200.000 ...

Continua
Lista magazinelor online participante la Black Friday 2014

Lista magazinelor online participante la Black Friday 2014 Vezi si declaratiile magazinelor online participante la Black Friday 2014, care s-au inscris pe acest site:https://ecompedia.ro/provocari-si-rezultate-estimate-de-magazinele-online-pentru-black-friday-2014-mini-interviuri.html Si tu te poti inscrie pe aceasta lista, completand sondajul de aici:...

Continua
Provocari si Rezultate estimate de magazinele online pentru Black Friday 2014 (mini interviuri)

Vezi si lista magazinelor online participante la Black Friday 2014, care s-au inscris pe acest site: https://ecompedia.ro/lista-magazinelor-online-participante-la-black-friday-2014.html Gabriel Iova – Marketing & Sales Manager eCommerce – Carrefour-Online.ro: “Avem preturi foarte bune, cererea este foarte mare, iar cele mai mari provocari, pentru noi, sunt la stocurile pe care le vom comercializa. Speram sa putem face fata acestui val. Pentru a reusi acest lucru am decis sa facem actualizari de ...

Continua
Black Friday 2014 – la ce rezultate se asteapta magazinele online participante

Anul trecut am publicat pe acest site o lista cu peste 150 de magazine online participante la Black Friday 2013. In acest an venim cu ceva in plus, venim cu scurte declaratii ale reprezentantilor acestor magazine online despre provocarile si despre rezultatele estimate pentru campania de marketing ce va fi lansata pe 21 sau 28 noiembrie. Mai jos vom publica parte din gandurile reprezentantilor acestor ...

Continua