Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Rezultatele Alibaba Group din Q3 arata ca economia chineza isi revine

Alibaba Group a facut publice date referitoare la incasarile din al treilea trimestru al acestui an fiscal si a depasit asteptarile analistilor, anunta cnbc.com. Asta a determinat cresterea cu 6% a actiunilor gigantului e-commerce chinez.

Mai exact, in perioada octombrie-decembrie 2022, grupul asiatic Alibaba a avut venituri cu 2% mai mari fata de Q3 2021 (atingand suma de 247,76 miliarde yuani, echivalentul a 35,92 miliarde $). Si un venit net de 46,82 miliarde yuani (+69% YoY). Veniturile din divizia de comert chineza a companiei – ramura nr. 1 a grupului – au fost mai mici cu 1% YoY (169,99 miliarde yuani). Dar peste hotare Alibaba a stat bine: veniturile din comertul international au fost cu 18% mai mari decat in Q3 2021 (19,47 miliarde yuani).

Analistii se asteapta la o crestere si mai mare, din ianuarie 2023 incolo, avand in vedere ca acum economia Chinei isi revine, dupa atatea lockdown-uri impuse de politica stricta anti-COVID a autoritatilor locale. Restrictii care au afectat consumul, populatia tarii si intreaga desfasurare de forte de la Jocurile Olimpice de iarna 2022. In Q3 2022 (mai exact, in luna decembrie), China a renuntat brusc la controalele pandemice stricte, la presiunea populatiei care iesise in strada.

Comparativ cu luna octombrie a anului 2020, cand Alibaba Group era o forta de temut in comertul online chinez, acum compania valoreaza cu aproximativ 600 de miliarde $ mai putin. De vina sunt reglementarile severe din China si stagnarea economica produsa de restrictiille amintite.

Despre Monica-Ioana Buzea

Cofondator, PR Consultant & Social Media Manager la CreativeCreature.ro (agenție de PR și comunicare). Mă ocup de ştiri, analize și interviuri relevante din domeniul comerţului online autohton şi internaţional pentru ECOMpedia.ro de la finalul lui 2015.

Follow Me

Leave a reply