Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Femeile cumpara influentate de social media

La finalul anului trecut, Influence Central a realizat un sondaj de opinie („2015 Influence Central E-Commerce Research Study”) in legatura cu modul in care fac cumparaturi femeile si a descoperit ca majoritatea doamnelor (81%) cumpara frecvent produse pe care le-au vazut share-uite online, pe retelele de socializare, si spun ca review-urile produselor citite online influenteaza felul in care fac cumparaturi. In plus, 86% spun ca, atunci cand se gandesc ...

Continua
5 moduri in care retailul e transformat de influenceri

Marketingul prin intermediul influencerilor (persoane care au influenta asupra potentialilor clienti ai unui brand) tinde, in epoca platformelor sociale si a utilizatorilor conectati la mediul digital, sa modeleze metodele traditionale de a face cumparaturi: suntem influentati de postari pe blog-uri, Facebook ori Twitter, de imagini de pe Instagram, Pinterest sau Snapchat, de recomandari personale ale acestor influenceri si luam decizia de a cumpara in functie de ele, aflam de pe ...

Continua