Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Comertul online vs. offline, in 67 de cifre (infografic)

E-commerce-ul creste de la an la an, in SUA avand o rata de dezvoltare de 3 ori mai mare decat comertul offline. Cu toate acestea, vanzarile offline sunt de 10 ori mai mari decat cele din magazinele virtuale. Love.shopping.fm a strans – intr-un infografic – 67 de cifre interesante legate de cumparaturile traditionale si cele pe Internet, din care spicuim: in SUA, in 2017, se estimeaza ca s-au vandut online bunuri si servicii in valoare ...

Continua
Ratingurile Amazon, influentate masiv de review-uri sponsorizate

ReviewMeta.com (site independent, care analizeaza review-urile de pe platforme ca Amazon ori Bodybuilding.com si apoi creeaza un raport despre originea si natura acestora) a analizat 18 milioane de review-uri ale produselor de pe Amazon si a descoperit ca rating-urile se pe site sunt influentate de review-uri sponsorizate, citim pe site-ul thenextweb.com. Mai exact, Amazon ofera un produs redus sau gratuit un persoane in schimbul unei cronici online, pe site; cronica respectiva ...

Continua
SUA: 1 din 5 oameni citeste review-uri online

Multi dintre noi sunt obisnuiti sa mearga in magazinele fizice si sa vada produsele dorite, apoi sa le cumpere de pe Internet, mai ieftin. Dar emarketer.com scrie ca, in SUA, se practica si inversul – documentarea online fiind importanta pentru americanii amatori de e-commerce: 20,1% dintre ei au cumparat un produs intr-un magazin fizic, dupa ce au citit despre el un review online, o postare pe social media sau ...

Continua