Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cele 10 porunci ale shopping-ului de Sarbatori

Vin Sarbatorile si, odata cu ele, clinetii cauta oferte, creste traficul online, cresc vanzarile, iar jucatorii e-commerce trebuie sa le ofere experiente unice, transparente, personalizate, care sa ii determine sa cumpere de la ei si nu de la concurenta. ContentSquare a strans 10 sfaturi de nota 10 pentru shopping-ul de Sarbatori, intr-un PDF util oricarui comerciant online: DEVINO UN ELF DIGITAL! Ajuta-l pe client sa alega cadoul perfect, oferindu-i o experienta de cumparare accesibila si ...

Continua
Amazon: noua politica de retur ameninta afacerile mici

Amazon a adoptat o noua politica de retur, anuntandu-si comerciantii online ca, din 2 octombrie, daca livreaza singuri produsele clientilor, li se vor aplica aceleasi reguli ca in cazul produselor livrate de Amazon, scrie cnbc.com. Cu alte cuvinte, clientii vor putea returna produsul fara a mai contacta comerciantul (autorizatia de retur facandu-se automat), iar acesta va plati returul, fara a putea discuta in prealabil cu nemultumitul client si ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare curenta pentru ...

Continua
3 provocari pentru retailerii europeni, intr-o lume omnichannel (studiu)

Retailerii din Europa sunt in curs de adaptare a operatiunilor la consumatorii digitali, intr-o lume omnichannel. Provocarile adaptarii la noile cerinte ale clientilor presupun reconstruirea sistemelor logistice si de informatii, iar UPS si-a dorit sa afle ce pasi concreti fac acestia pentru a-si asigura reusita. Studiul UPS „Pulse of the Omni-channel Retailer (2016)”, a descoperit ca 40% dintre retailerii europeni spun ca integrarea intr-o lume omnichannel e o provocare ...

Continua
Livrarea e un factor-cheie pentru succes in e-commcerce

Felul in care isi livreaza produsele/serviciile este un factor care face diferenta in e-commerce, livrarea influentand decizia de cumparare a clientilor, scrie e-commercefacts.com. Clientii ar cumpara mai des de la retailerii online care le-ar oferi un retur mai facil, a descoperit un studiu realizat de Accenture („Differentiating Delivery: How to Win the eCommerce Battle”), in cadrul caruia au fost analizate peste 1.100 de afaceri medii si mici din 10 ...

Continua
Ce a vandut Answear.ro de Valentine’s Day?

Brandurile de top au fost in fruntea preferintelor clientilor site-ului Answear.ro de Ziua Indragostitilor, anunta retailerul intr-un comunicat. Campania de reduceri organizata pe site (lider al pietei de fashion online din Polonia, care s-a lansat pe 15 decembrie la noi in tara) a dat roade: ponderea brand-urilor internationale de top a fost de peste 50% din totalul produselor comandate de clienti online. „In Romania, se observa o crestere a cererii in ceea ...

Continua