Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Pe social media, cumparam influentati de clipuri video

90% dintre utilizatorii retelelor de socializare sunt influentati sa cumpere un anumit produs dupa ce vad aici un clip video relevant despre acesta, a descoperit studiul „The Influence of Influencers”, citat de mediapost.com. Cercetarea a fost efectuata de catre gen.video (platforma de maketing pentru influenceri) si Geometry Global, pe un esantion de peste 1.000 de respondenti, carora le-au fost puse intrebari si le-au fost analizate reactiile faciale la diferite ...

Continua
Atentie la atitudinea „cool” pe social media!

Nu toti clientii considera simpatice GIF-urile si utilizarea celui mai nou jargon pe retelele de socializare, scrie emarketer.com. Companiile trebuie sa ia aminte ca nu toata lumea rezoneaza cu brand-urile care se cred „cool” online, ceea ce inseamna ca – uneori – eforturile lor de a interactiona esueaza. Conform unui studiu efectuat in SUA, in aprilie 2017 („Q2 2017 Sprout Social Index: Consumers Aren’t Looking to Buy From Brands That Are «Cool» ...

Continua
Comertul social va deveni mainstream, in SUA (infografic)

Retelele de socializare fac parte din viata tuturor si sunt folosite pentru informare, petrecerea timpului liber, relationare cu prietenii si – mai nou – shopping, citim pe adweek.com. Conform unui studiu marca Sumo Heavy Industries, comertul online in social media este pe cale sa explodeze in Statele Unite, devenind mainstream cu ajutorul utilizatorilor mai in varsta. Strategia de vanzare a oricarui produs ar trebui sa ia in calcul acest mediu, viitorul retail-ului insemnand consumatori informati, ambasadori de brand ...

Continua
9 din 10 experti in marketing online mizeaza pe video

Anul trecut, scriam ca viitorul apartine video marketing-ului, dupa ce – in al patrulea trimestru din 2015 – vizualizarile mobile au depasit vizualizarile pe desktop, iar estimarile spun ca bugetul dedicat video marketing-ului mobile va creste de 11 ori intre 2015 si 2020. Acum, un nou studiu marca YouAppi (efectuat pe un esantion de 327 persoane, majoritatea de pe continentul american, si facut public in luna februarie) a descoperit ca 89% dintre angajatii in domeniul marketingului digital folosesc sau ...

Continua
Brand-urile nu stiu sa comunice in social media

Retelele de socializare ar trebui folosite pentru o comunicare eficienta intre companii si clientii lor (si nu doar pentru promovare): oamenii vad Facebook-ul, Twitter-ul si Instagram-ul drept canale pe care pot purta un dialog cu brand-ul dorit si isi doresc raspunsuri rapide, pe care companiile nu sunt dispuse sa le dea, scriu cei de la sproutsocial.com in al lor „Q2 2016 Sprout Social Index”. Pentru raportul amintit, Sprout a ...

Continua
SUA: 1 din 5 oameni citeste review-uri online

Multi dintre noi sunt obisnuiti sa mearga in magazinele fizice si sa vada produsele dorite, apoi sa le cumpere de pe Internet, mai ieftin. Dar emarketer.com scrie ca, in SUA, se practica si inversul – documentarea online fiind importanta pentru americanii amatori de e-commerce: 20,1% dintre ei au cumparat un produs intr-un magazin fizic, dupa ce au citit despre el un review online, o postare pe social media sau ...

Continua
7 concluzii despre retail-ul global, in 2016

Lumea retail-ului se schimba radical din cauza comportamentului in permanenta schimbare a cumparatorilor, care isi doresc sa faca parte dintr-o comunitate de retail, care cumpara mai des pe smartphone-uri si care se documenteaza din ce in ce mai mult pe retelele de socializare. Asta a descoperit PwC in urma raportului „Total Retail 2016”, intocmit dupa chestionarea a 23.000 de cumparatori online din 25 de tari, scrie ecommercewiki.org. Cele 7 concluzii trase de PwC in urma studiului sunt urmatoarele: Pentru a ...

Continua
Facebook ramane liderul retelelor de socializare

67,4% dintre utilizatorii de Internet din lume vor sta pe retele sociale anul acesta, iar GlobalWebIndex estima, in septembrie 2015, ca aproape 30% din timpul petrecut online in al doilea semestru al anului trecut a fost dedicat retelelor sociale. Si Facebook este principala retea de socializare la care apeleaza oamenii din pietele importante ale lumii. Cu exceptia Chinei, a Rusiei si a catorva alte tari, scrie emarketer.com, in raportul „Global Social Platforms 2016: A Country-by-Country Review of Social ...

Continua
Cum masori marketingul experiential? 4 moduri

In mod traditional, echipele de marketing evitau folosirea marketingului experiential (un mesaj al unui brand transmis printr-o experienta senzoriala, pe care clientul il poate simti pe propria piele), deoarece impactul si eficienta acestuia erau greu cuantificabile, scriu cei de la marketingprofs.com. Dar in ultimii ani, inovatiile tehnologice au facut posibila obtinerea de cifre si de rezultate cantitative, nu doar calitative. Acum stim nu doar ca oamenii se distreaza, reactionand ...

Continua
Cat de dispusi suntem sa cumparam pe social media?

Shopping-ul social este un domeniu din ce in ce mai discutat, iar compania de analytics Aimia a efectuat o cercetare in acest sens si a descoperit ca aproape o treime (31%) dintre consumatorii care cauta sa cumpere online produse se orienteaza spre retelele de socializare pentru idei, scrie marketingweek.com. Pentru a converti acesti fani in cumparatori, companiile trebuie sa inteleaga de ce stau oamenii pe Facebook, Instagram si Twitter in ...

Continua