Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa vinzi clientilor in cele 5 etape ale procesului de cumparare

Procesul de cumparare al oricarei achizitii este format dintr-o suita de pasi, prin care trecem mai mult sau mai putin constient. Pasii sunt valabili atat pentru achizitiile online cat si pentru cumparaturile din magazinele offline. Ca si consumatori in 99% din cazuri mixam canalul de comunicare, cel de informare sau de achizitie, astfel incat nu se mai tine cont de online sau offline.   Cei 5 pasi ai procesului de achizitie sunt: Recunoasterea problemei Informarea Cautarea unei alternative Achizitia Comportamentul post-cumparare   Le ...

Continua
Cum rezolvi lipsa specialistilor in marketing digital? Automatizezi procesul!

Specialistii de marketing care au cunostinte tehnice pot ajunge si la 2000 €/luna, in functie de experienta. O solutie software poate automatiza o mare parte din task-urile acestora si costa cateva sute de euro, in functie de volumele de trafic.  Dar poate oare aceasta inlocui specialistii in marketing? In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele ...

Continua
Retargeting.Biz are integrari noi: Seliton, Shoper si Shopmania

Start-up-ul romanesc Retargeting.Biz, care este orientat spre retargetare personalizata, anunta – intr-un comunicat de presa – integrari noi cu Seliton, Shoper si Shopmania, jucatori mari de pe piata online din Bulgaria, Polonia si Romania. Dupa deschiderea primului sau birou la L.A., start-up-ul autohon isi incepe ofensiva in blocul est-european, oferind si aici tehnologie specializata in retargeting: „Acoperirea regiunii est-europene face parte dintr-un plan mai amplu de dezvoltare la nivel european. Suntem ...

Continua
Provocare: 3 x 1 AN Gratuit InboxTarget – servicii de automatizare marketing

Salut, Avem o platforma foarte flexibila de automatizare marketing cu multe avantaje dar cu o mare problema: destul de greu de folosit de catre clienti -> magazine online, mai ales de cei mici. Functionalitati: – emailuri automate comportament useri, newslettere personalizate, recomandari de produse, tracking eventuri custom, interactiuni/personalizare onsite etc. Toate astea sunt foarte customizabile. Problema: – toate aceste functionalitati vin cu costul de a fi dificil de folosit self service de catre magazinele online. Mai ales partea de inceput, pana ...

Continua
Reactivate your inactive subscribers. Start now!

The percentage of users opening the emails you send rarely reaches 20%, right? 8 out of 10 clients ignore the emails you send. This means it’s time for you to make a change, to think of a strategy that will increase the number of people opening, reading and clicking your emails! The first thing you have to do is to communicate only with people that want to hear from your company. Therefore send ...

Continua
Marketerii din Romania fac performanta.10% Rata de conversie obtin cei care fac retargeting

Retargetingul, colectarea de informatii despre actiunile pe care le fac utilizatorii pe un site web siretargetarea lor prin email sau anunturi grafice, in cazul destinatiilor de plasare aduc de 10 ori mai multe vanzari magazinelor online. In prezent, 99% dintre vizitatorii unui site de comert electronic din Romania raman doar la stadiul de vizitatori. Aceasta este practic cea mai mare problema a magazinelor online. Motivul pentru care toti marketerii ar trebui sa-l foloseasca este acela ca retargeting-ul reuseste sa aduca inapoi peste 37% dintre acesti vizitatori, ...

Continua
A/B Testing, Real Time Marketing, E-mail reTargeting: cateva din beneficiile magazinelor participante la #GPeC2014. Mai sunt doar 5 zile de inscrieri!

Inscrierile la cea de a 9-a editie anuala a Competitiei Magazinelor Online GPeC (Gala Premiilor eCommerce) se incheie vineri, 23 Mai 2014, la ora 23:59. Potrivit organizatorilor, brand-uri cunoscute pe segmentele lor de piata s-au inscris pana in acest moment la GPeC: Mobexpert, Ecco Shoes, IL PASSO, Office Shoes, Paravion, Tripsta, Vel Travel, FloriDeLux, Magnolia, Floria etc. Competitia GPeC ofera magazinelor online participante sansa de a obtine o evaluare profesionista a afacerii lor, facuta de unii dintre cei mai buni specialisti in ...

Continua