Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Vanzarile de reclame pe Amazon, Facebook, Pinterest

Amazon si-a facut publice rezultatele pe trimestrul doi al anului, iar veniturile incasate din reclame online au fost de 2,2 miliarde $, scrie adage.com. Cifra e mai mare cu 132% YoY. In total, retailerul cu sediul la Seattle a avut vanzari de 52,9 miliarde $ in al doilea trimestru din 2018 (cu 39% mai mult fata ...

Continua
Publicitatea online o va depasi pe cea clasica in 2021 (studiu)

Peste 3 ani, 52,1% dintre reclamele la nivel mondial vor fi unele digitale, conform studiului marca emarketer.com „Global Ad Spending: The eMarketer Forecast for 2018”. Alte cifre relevante din raport: in 2018, la nivel mondial se vor cheltui 628 miliarde $ pe reclame media (cu 7,4% mai mult YoY) din totalul investitiilor in domeniu, reclamele online vor reprezenta 43,5% procentul ads-urilor pe Internet va ajunge ...

Continua
Cum functioneaza filtrul de reclame Chrome? (VIDEO)

Pentru a veni in ajutorul utilizatorilor satui de reclamele care ii asalteaza online, din 15 februarie Google Chrome indeparteaza de pe site-uri ad-urile deranjante, care nu respecta Standardele Better Ads, explica blog.chromium.org. Acestea din urma au fost definite in urma unui studiu pe peste 40.000 de persoane din Europa si America de Nord, efectuat de Coalitia Pentru Reclame Mai Bune.  Cele mai ...

Continua
Cele mai deranjante reclame online (studiu)

Utilizatorul contemporan de Internet este deranjat de multe reclame online, dar care sunt cele mai enervante? Nngroup.com a luat la intrebari 452 de americani adulti (utilizatori online obisnuiti, care nu lucreaza in industriile IT sau marketing), pentru a raspunde la aceasta intrebare. Si a descoperit ca reclamele modale, cele care reorganizeaza continutul si cele video care incep singure sunt printre cele mai urate. In plus, reclamele care enerveaza pe desktop devin intolerabile pe mobile. Participantilor ...

Continua
Tendinte la nivel mondial, pe Internet, in 2017 (raport)

Prezenta la Code Conference, la Terranea Resort (California), Mary Meeker – foto, partener in cadrul firmei de investitii americane Kleiner, Perkins, Caufield & Byers – a facut public raportul asupra tendintelor online pe 2017, anunta recode.net. Iata cateva dintre concluziile cuprinse in documentul anul, care este cel mai anticipat de acest fel din Silicon Valley: daca in 1995, numarul utilizatorilor de Internet era ...

Continua
Monetizarea publicului: Google, mai tare ca Facebook

Conform unei cercetari recente marca Zenith („Top Thirty Global Media Owners”), Google detine 15% din piata mondiala a veniturilor din publicitate mediatica. Facebook se plaseaza pe locul doi in clasament, cu doar 5% din banii cheltuiti pe reclame, la nivel mondial. Aceste 20 de procente sunt aproape de doua ori mai mari fata de acum 5 ani, cand ambele companii insumau 11%. Din 2012 si  pana astazi, Google si Facebook au ...

Continua
Veste buna in online: reclamele programatice se redefinesc

Industria reclamelor online trece printr-un proces de analiza si redefinire, scrie nytimes.com. Proces necesar, avand in vedere faptul ca publicitatea online este asociata de consumatori cu ceva deranjant, care le intrerupe activitatea pe Internet. Si faptul ca reclamele programatice (cumparate si plasate in functie de algoritmi care le catalogheaza va fiind relevante pentru un anumit consumator si care il „urmaresc” pe acesta pe site-urile pe care intra) au fost ...

Continua
Veniturile din reclame online, mai mari cu 19% in H1 2016

Un raport marca Interactive Advertising Bureau („Internet Advertising Revenue Report”), realizat de PricewaterhouseCoopers, a descoperit ca, in prima jumatate a anului 2016, veniturile din reclame digitale au crescut cu 19% fata de aceeasi perioada din 2015, atingand 32,7 miliarde $, citim pe techcrunch.com. Suma este una record, David Doty (vice-presedinte executiv si CMO IAB) explicand ca cifrele sunt „uluitoare” si ca cea mai mare crestere individuala a fost in departamentul dispozitivelor ...

Continua
Continutul brand-uit e mai eficient ca reclamele in-stream

Consumatorii sunt asaltati online de reclame in-stream/pre-roll (o reclama video online care apare pe ecran inaintea unui clip video selectat de utilizator si dureaza 10 – 15 secunde), menite sa le atraga atentia. Dar cum ad-blocking-ul este ceva normal, expertii in marketing apeleaza la alta strategie: continutul brand-uit (tip de marketing care combina continutul editorial cu mesajul brandului/produsului). In cadrul acestui tip de marketing, modul in care un brand este perceput de utilizatori este afectat in mare masura de format si ...

Continua
Pana in 2020, reclama video digitala o va depasi pe cea TV

Site-ul emarketer.com estimeaza ca, pana in 2020, in Statele Unite, sumele cheltuite pe reclame video digitale vor fi mai mari decat cele cheltuite pe reclame TV. In raportul „Digital Video Trends Q2 2016: Monetization, Audience, Platforms and Content”, site-ul amintit scrie ca reclama video digitala va ajunge sa creasca cu procente mult mai mari decat cele din domeniul reclamei televizate. Astfel, sumele din domeniul online vor creste de aproape ...

Continua