Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Publicitatea online o va depasi pe cea clasica in 2021 (studiu)

Peste 3 ani, 52,1% dintre reclamele la nivel mondial vor fi unele digitale, conform studiului marca emarketer.com „Global Ad Spending: The eMarketer Forecast for 2018”. Alte cifre relevante din raport: in 2018, la nivel mondial se vor cheltui 628 miliarde $ pe reclame media (cu 7,4% mai mult YoY) din totalul investitiilor in domeniu, reclamele online vor reprezenta 43,5% procentul ads-urilor pe Internet va ajunge ...

Continua
Marea Britanie: 36% din investitiile in reclame vor fi pe mobile, in 2017

Anul acesta, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame media (billboard-uri, radio, TV, presa scrisa, Internet), 57,9% (adica 10,89 miliarde £) vor merge in reclame digitale. Adica mai mult cu 11% decat in 2016. Din acest procent online de aproape 60%, peste o treime va fi investita, estimativ, in advertising pe dispozitive mobile, scriu cei de la emarketer.com. Mai exact, 36,6%, adica 6,89 miliarde £. Aceste aproape 7 miliarde £ ...

Continua
In 2017, 75% din traficul online va fi pe dispozitive mobile (raport)

Agentia de marketing Zenith a analizat 60 de piete-cheie din intreaga lume, intr-o prima editie a raportului „The Mobile Advertising Forecasts”, si a descoperit tendintele advertising-ului si tehnologiei mobile in urmatorii ani. Principala concluzie a raportului amintit? Anul viitor, 75% din traficul online va fi realizat pe dispozitive mobile, iar in 2018 procentul va ajunge la 79%, citim pe zenithmedia.com. Procentajul era de doar 40% in 2012 si a crescut ...

Continua
SUA: reclamele mobile au crescut cu 66%, in 2015

Publicitatea online americana a adus venituri de 59,6 miliarde $ in 2015, conform unui studiu efectuat de Interactive Advertising Bureau. Suma este mai mare cu 20,4% fata de 2014. Din aceasta suma, cel mai mare segment – 35% – a fost reprezentat de reclamele pe dispozitive mobile (adica 20,68 miliarde $), scrie internetretailer.com. Pe locul doi se plaseaza search advertising-ul. Aceasta suma (20,68 miliarde $) este mai mare cu 66,1% fara ...

Continua