Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

CEO-ul YouTube, despre reclamele cu mesaj feminin pozitiv

„Reclamele care transmit un mesaj pozitiv si motivant femeilor fac mai mult decat sa genereze impresii: isi lasa amprenta. Acestea sunt vazute mai des, share-uite mai mult si tinute minte mai mult decat altele”, scrie Susan Wojcicki (foto, CEO-ul YouTube din 2014 incoace) intr-un editorial din adweek.com. Astfel, constituie o modalitate excelenta de a vinde, pentru brand-urile interesate de publicul feminin. Wojcicki scrie ca, in reclamele anilor ’60, femeile erau ...

Continua