Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Benchmark Rata Conversie

Ultimul Update: 30 iulie 2018 – 279 respondenti, 1.30% Rata de Conversie Medie Benchmark-ul despre Rata de Conversie a Magazinelor Online este rezultatul analizei unui sondaj derulat in mod continuu cu ajutorul membrilor comunitatii de pe Facebook, grupul “Comert Electronic”.  Daca vrei sa participi si tu la acest sondaj (dupa trimiterea informatiilor ai acces si la datele acestuia) o poti face completand formularul de aici. Acest benchmark este orientativ el nefiind oficial si reprezentativ la nivel national sau pe o anumita industrie. Rata de ...

Continua
Lectia de Usability I – Concluzii si Castigatori

Iata ca ne aflam la finalul celei de a doua editii a concursului lunar menit sa ajute comerciantii online participanti sa invete mai multe despre comertul electronic si domeniile conexe. Aceasta lectie s-a numit “Lectia de Usability I”, iar elementul de pe pagina pe care l-am avut in vizor a fost pagina de succes sau thank you page-ul. Cu acest prilej, le multumim colegilor de la  Libris care ne-au oferit premii castigatorilor acestei editii. In aceasta editie, din februarie 2018, pagina de succes a magazinelor ...

Continua
3 liste de audiente utile pentru Google Analytics Remarketing

Astăzi, în contextul publicității plătite mai precis PPC, puterea remarketingului este incontestabilă. Fiind posibil să interacționezi cu cei care ți-au vizitat deja site-ul, este un avantaj imens pentru a-i targeta și a-i transforma în clienți. “Google Analytics (GA) Remarketing” Poate surprinzător, GA remarketing este încă destul de puțin folosit la noi, în ciuda costului destul de scăzut și a ratei de profitabilitate destul de bună. Ce este Google Analytics Remarketing? Cu ajutorul acestui minunat tool, care este ...

Continua
Cum aflu Rata de Conversie si ROI-ul intr-un magazin online pe OpenCart? Raport si Segment GRATIS!

Timp de citire: 7-12 minute Cel mai simplu mod de a afla Rata de Conversie, anume e-commerce conversion rate, este sa iti instalezi modulul de tracking ecommerce pe magazinul tau online care ruleaza pe platforma de comert electronic OpenCart. Dar nu stii sa faci asta, si desi ai un magazin online de ceva ani de zile nu ai avut cum sa lucrezi cu o echipa de dezvoltare / programare care sa iti implementeze in Google ...

Continua
Studii: Rata de Conversie, Bugetul de Marketing, cat costa un Magazin Online?

Nu stiu cati dintre cititorii acestui portal educational in ecommerce si marketing digital sunt membri ai comunitatii Magazinelor Online de pe Facebook, grupul Comert Electronic, insa acolo se discuta zilnic probleme din viata de zi cu zi a site-urilor care vand online, orice, produse si/sau servicii. Au fost mereu discutii despre un benchmark in zona ratei de conversie, si legat de alti indicatori importanti, iar la sugestia colegilor de grup am efectuat un studiu adhoc in breasla comerciantilor online. Asadar ...

Continua
[VIDEO] ECOM – Eficienta Campaniilor de Online Marketing

Acum ceva vreme am primit o provocare din partea unui foarte bun prieten, Cosmin DARABAN de la GoMag.ro – sa stam de vorba despre Google Analytics si Marketing Online. Am ales pentru acel webinar, care a avut loc pe data 22 februarie anul acesta, o discutie pe care imi place sa o am despre cum masuram eficienta campaniilor de marketing digital. Unul dintre cele mai importante tool-uri, Google Analytics, are multe de oferit, iar printre ...

Continua
Cum faci promotii cu o rata de conversie mare? (studiu)

O rata de conversie mare este cheia comertului online reusit; cu cat ai mai multi vizitatori pe site care actioneaza asa cum iti doresti la o campanie (cumpara un anumit produs, dau click pe un banner ori completeaza un formular), cu atat ai venituri mai mari. Dar cum determini o rata de conversie cat mai mare, intr-un peisaj in care 68% dintre consumatori isi abandoneaza cosul inainte de a-l plati (conform mediei facute intre 33 de statistici din 2015 – ...

Continua
Timpul de incarcare a site-ului mobile: viteza = castiguri

Conform unei analize Google (efectuata pe un esantion de peste 900.000 de site-uri web), timpul mediu de incarcare completa al primei pagini din versiunea mobile a unui site este de 22 de secunde. Dar 53% dintre persoanele ce intra pe versiunea mobile a unui site inchid paginile care se incarca in mai putin de 3 secunde (conform informatiilor Google Analytics, din martie 2016). Consumatorii vor experiente rapide pe dispozitivele mobile si prea multe obstacole in calea spre plata cosului de ...

Continua
Micro-segmentare in eCommerce: cum cresti rata de conversie

Unul dintre cei mai importanti indicatori de performanta pentru afacerile online este rata de conversie. Conform preconizarilor, pana si SEO se va orienta incepand din acest an spre conversii, experienta utilizatorilor si spre profilul psihografic al consumatorului. Dar ce te faci cand numarul conversiilor in Analytics e mult sub nivelul marii, mult sub numarul propus in planul de afaceri pe anul acesta? Raspunsul e simplu: trebuie sa te ...

Continua