Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Marea Britanie: Dailymail.co.uk, cel mai mare perdant din cauza ad blocking-ului

Site-ul tabloidului „The Daily Mail” este site-ul britanic care pierde anual cea mai mare suma de bani din cauza ad blocking-ului, transmite emarketer.com, via AdBack.co: 16,2 milioane £/an. Utilizatorii satui de reclamele care le ingreuneaza accesarea continutului isi instaleaza ad block-ere si astfel, site-urile britanice de mai jos pierd bani buni. Cum arata clasamentul primelor 5 cele mai afectate site-uri? dailymail.co.uk (16,2 milioane £) theladbible.com (12,7 milioane £) amazon.co.uk (13 milioane £) yahoo.com (4,7 milioane ...

Continua
Romania: 1 din 3 internauti foloseste un ad blocker

In 2016, procentul de utilizatori ai programelor ad block a crescut cu 110,5% pe desktop, in tara noastra, a descoperit un studiu efectuat, pentru al doilea an consecutiv, de TailWind Romania, IAB Romania, BRAT si Oriel si citat de canopy.ro. Studiul a fost realizat in perioada noiembrie – decembrie 2016, a analizat 3.832 de internauti care intra pe 85 dintre cele mai relevante site-uri din tara ...

Continua
Germania: 57% din bugetul de publicitate va merge spre mobile, in 2017

Recent, scriam ca, in Marea Britanie, din totalul banilor investiti in reclame in 2017, 57,9%  vor merge in reclame digitale (mai mult cu 11% decat in 2016), procent din care 36,6% vor fi investiti in advertising pe dispozitive mobile (cu 27,4% mai mult decat anul trecut). Tendinta este similara si in Germania. Site-ul emarketer.com estimeaza ca, anul acesta, in Germania, bugetele de publicitate (digitala si TV) vor creste, iar ...

Continua
Cine uraste cel mai mult publicitatea?

Adultii americani nu suporta reclamele in proportie de 61%, scrie marketingcharts.com, citand un studiu realizat de YouGov pe un esantion de 1.000 de adulti si facut public in luna mai. 28% dintre cei chestionati au spus ca urasc intens publicitatea si doar 5% au declarat ca le place foarte mult sa urmareasca reclame. In functie de grupurile demografice intervievate, site-ul amintit noteaza ca: femeile sunt cu 12,5% mai predispuse sa spuna ...

Continua