Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa concurezi la preturi cu Amazon (si sa castigi)

Te temi ca nu poti concura cu Amazon si atunci tot amani sa iti lansezi site-ul propriu? Te temi ca vei petrece saptamani sau chiar luni documentandu-te asupra unor produse, construindu-ti magazinul online si facand reclama pe Facebook, pentru ca apoi sa te trezesti ca oamenii cumpara fix acelasi produse de pe Amazon? Nu esti ...

Continua
Cum fidelizezi clientii folosindu-te de pret

Daca ai reusit sa atragi oamenii pe site-ul tau si ai un trafic sustinut, atunci trebuie sa te gandesti la pasul urmator: transformarea vizitatorilor in clienti, unii fideli magazinului tau. Daca ai succes in cresterea loialitatii clientilor si ii determini sa revina online, la tine, a doua oara, pentru a cumpara ceva, sansele de a face asta a treia si a patra oara cresc foarte ...

Continua
Japonia: Amazon, luat iar la puricat pe tema monopolului

Comisia pentru Comert Echitabil din Japonia a incheiat – acum 9 luni – o analiza asupra subsidiarei japoneze a Amazon, care ceruse comerciantilor de pe platforma sa ofere clientilor Amazon preturi egale sau mai mici decat cele practicate pe alte site-uri de comert online, anunta wsj.com. In schimbul clasarii dosarului, Amazon Japonia promis sa renunte la cerinta respectiva, care ii aducea cea mai mare varietate de bunuri online ...

Continua
Strategii psihologice de stabilire a pretului pentru retailerii e-commerce

O strategie de stabilire a preturilor implica nu doar analizarea preturilor competitorilor si a propriilor costuri, ci si a motivatiei publicului tau tinta. Clientii online sunt atrasi irezistibil de anumite tipuri de preturi online – asa-numitele preturi psihologice. Acest tip de a stabili pretul este un mod strategic de a ghida potentialii clienti spre checkout, iar retailerii online incearca mereu sa ...

Continua