Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Cum sa concurezi la preturi cu Amazon (si sa castigi)

Te temi ca nu poti concura cu Amazon si atunci tot amani sa iti lansezi site-ul propriu? Te temi ca vei petrece saptamani sau chiar luni documentandu-te asupra unor produse, construindu-ti magazinul online si facand reclama pe Facebook, pentru ca apoi sa te trezesti ca oamenii cumpara fix acelasi produse de pe Amazon? Nu esti ...

Continua
6 tactici destepte de stabilire a pretului in e-commerce

Competitivitatea preturilor din comertul electronic nu se refera doar la stabilirea unuia mai mic decat cel al concurentei si la a oferi clientului care gaseste acelasi produs mai ieftin, in alta parte, acelasi pret ca acolo. Folosind informatii corecte despre concurenta, companiile e-commerce pot face mai multe decat atat, stabilind competitiv pretul intr-un mod mai analitic si mai profitabil. Va vom arata cum puteti face acest lucru ...

Continua
5 sfaturi pentru a creste marja de profit

Marjele de profit sunt principalul indicator care arata daca afacerea dumneavoastra va supravietui, va creste sau va scadea. In comparatie cu alte variante, nu exista niciun alt indicator care afecteaza in mod direct sanatatea financiara a afacerii dumneavoastra. Acest lucru este deosebit de evident in zona e-commerce. Deci marirea marjelor este o provocare continua pentru companiile e-commerce, daca isi doresc o sanatate financiara solida. ...

Continua
5 motive pentru a opri urmarirea manuala a preturilor concurentei

Daca ati ales sa faceti e-commerce, indiferent de care este rolul dumneavoastra, va veti confrunta cu o cantitate foarte mare de munca. Exista o multime de lucruri pe care ar trebui sa le constientizati. Intr-o lume in care clientii pot compara si gasi cel mai bun pret si 60% din cumparatorii online considera ca pretul e principalul criteriu de decizie pentru cumparaturi, comerciantii online trebuie sa fie constienti ca monitorizarea preturior concurentei reprezinta un volum de munca important ...

Continua