Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Sase predictii de ecommerce pentru Sarbatorile 2013: Black Friday, Cyber Monday, Craciun

Se asteapta ca vanzarile online din Statele Unite ale Americii sa depaseasca 61 de miliarde de dolari in noiembrie si decembrie, facand vital sezonul de cumparaturi de sarbatori pentru retailerii mici si medii. Mai jos, prezentam sase tendinte ce ar putea avea impact asupra veniturilor din acest sezon. Imagine preluata de pe FreeDigitalPhotos.net / Autor:Master isolated images 1. Vanzarile din retail-ul online din SUA vor creste cu mai ...

Continua
10 factori ce ar putea modela viitorul ecommerce-ului

Dupa cum stim, schimbarea este singurul factor constant. Astfel, raspunsul la intrebarea “Ce este e-commerce-ul?” se modifica mereu. Oricum, expertii prezic un viitor promitator pentru e-commerce in urmatorii ani. In viitorul previzibil, e-commerce-ul va fi considerat cel mai important instrument de vanzari. Asa cum cumparaturile online se raspandesc tot mai mult, asa si volumele de vanzari ale magazinelor online devin tot mai mari cand le compari cu cele ale magazinelor fizice. ...

Continua
Tendintele din e-commerce in acest an

Tendinta de crestere a e-commerce-ului continua evolutia de anul trecut, cand consumatorii au cheltuit banii cu atentie, dar si-au crescut vanzarile din online. Noile instrumente de monitorizare a comportamentului de consum online au eliminat multe dintre presupunerile din online marketing. Aceste tendinte din e-commerce au continuat si in acest an. In prezent, consumatorii online au mai multe optiuni ca oricand. Ca rezultat al avansului tehnologic, in acest an, s-ar putea sa fie cateva schimbari mari in modul in care ...

Continua
Cum ar putea evolua comertul electronic? Cinci directii cheie.

Informatia este inima comertului electronic Informatia este peste tot, managerii din comertul electronic trebuie sa inteleaga ce poate face informatia pentru afacerea lor. Nu trebuie sa fii un specialist, dar trebuie sa ai suficiente cunostinte pentru a cere informatiile corecte si a face recomandarile potrivite. Un consultant in afaceri sau o persoana care poate analiza foarte bine datele din domeniul financiar reprezinta ceva esential acum. Un analist financiar s-ar putea sa nu inteleaga de la inceput ceea ce va doriti, ...

Continua

Cea mai recenta editie anuala a raportului “KPCB Internet Trends 2013” constata o crestere continua si importanta in mediul online. In prezent, exista 2,4 miliarde de utilizatori de Internet in intreaga lume, iar numarul total continua sa creasca în acelasi ritm. Utilizarea telefoniei mobile se extinde rapid, in timp ce publicitatea pe mobil ramane in mare parte neexploatata cum trebuie, la nu nivel mic. Raportul analizeaza schimbarile in peisajul online, care a devenit mai social si cu un continut bogat generat ...

Continua