Creeaza-ti un Cont Nou

Login


Lost Password

Lost your password? Please enter your email address. You will receive a link and will create a new password via email.

Adauga o intrebare

You must login to ask a question.

Login

Creeaza-ti un Cont Nou

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Morbi adipiscing gravdio, sit amet suscipit risus ultrices eu.Fusce viverra neque at purus laoreet consequa.Vivamus vulputate posuere nisl quis consequat.

Platforma CloudCart vrea sa obtina investitii de 10 milioane €, pana in T4 2024

Platforma pentru crearea de magazine online CloudCart anunta, intr-un comunicat de presa, ca tinteste atragerea a 10 milioane €, intr-o noua runda de finantare Serie A, pana in trimestrul al patrulea al anului 2024. Avand previziuni financiare stabile, compania estimeaza o cifra de afaceri ce depaseste 25 de milioane € in urmatorii 4 ani.

In ultimii 3 ani, CloudCart a atras investitii de peste 2 milioane €, de la New Vision 3 (NV3), Sportal Media Group, ITA Group Bulgaria si Elevator Ventures, accelerandu-si dezvoltarea. Noua runda de atragere de capital demareaza prin intermediul platformei europene de finantare SeedBlink. Partile interesate pot participa cu o investitie minima de 2.500 €, primind actiuni in CloudCart. Compania este evaluata la 14 milioane € (inainte de investitii).

„Aceasta runda de investitii este mult mai mult decat o simpla participare financiara, reprezinta un parteneriat strategic care va modela viitorul comertului electronic. Investitia dvs. nu reprezinta doar sprijinul oferit dezvoltarii CloudCart, ci deschide si calea catre inovatii care transforma modul in care comerciantii si consumatorii interactioneaza”, transmite Nikolay Iliev (CEO CloudCart).

Strategia companiei de atragere a noilor clienti include un ecosistem unic de servicii profesionale, care vizeaza proprietarii de magazine online si nevoile acestora din diverse arii. O parte dintre obiectivele stabilite in noua runda de investitii sunt stabilirea si mentinerea parteneriatelor strategice din fiecare piata si imbunatatirea continua a produsului. CloudIO, noul instrument AI al companiei CloudCart, este cea mai recenta dovada a puterii tehnologiei si a modului in care acesata ridica antreprenoriatul la un alt nivel. Rezultatul se reflecta in costuri de pana la 5 ori mai mici pentru descrierile produselor, respectiv optimizare SEO de pana la 5 ori mai rapida. In plus, CloudIO economiseste peste 90% din timpul necesar pentru descrierile produselor, pentru fiecare comerciant.

Intrarea pe noi piete reprezinta, de asemenea, un obiectiv principal pentru CloudCart. Compania activeaza in prezent pe 7 piete regionale, avand o prezenta consolidata in tari precum Bulgaria, Grecia si Romania. Urmatorul pas in dezvoltarea CloudCart este intrarea pe piata din Germania (cea mai mare economie a Europei). Totodata, compania are in vedere si piete unde domeniul e-commerce este mai putin dezvoltat si concurenta mai scazuta: Serbia, Albania, Macedonia, Bosnia si Hertegovina, Croatia.

Comentariu ( 1 )

  1. […] Platforma CloudCart vrea sa obtina investitii de 10 milioane €, pana in T4 2024 – ECOMpedia […]

Leave a reply