Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Tendinte e-commerce, in 2018 (raport)

La nivel mondial, 3,6 miliarde de persoane utilizeaza Internetul – peste 50% din populatia lumii – noteaza raportul „Internet Trends 2018”, facut public pe slideshare.net. In ceea ce priveste comertul online, acesta a atins 450 miliarde $ in SUA (in 2017), creste YoY cu procente din ce in ce mai mari si reprezinta 13% din retail-ul total. Mai jos gasiti cateva informatii relevante din raport: ...

Continua
SUA: Generatia Z e mare fan Snapchat si Instagram

Majoritatea tinerilor de 18 – 24 de ani din Statele Unite intra zilnic pe Snapchat si Instagram, scrie adweek.com, citand un studiu marca Pew Research Center despre utilizarea retelelor si platformele sociale (Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest, Snapchat, LinkedIn, Twitter si WhatsApp). Cercetarea a fost facuta pe un esantion de 2.002 persoane adulte si a descoperit ca 78% dintre tinerii respondenti folosesc Snapchat-ul (82% facand asta zilnic si 71% ...

Continua
Cum a fost la conferinta de retail Shoptalk Europe

In perioada 8 – 11 octombrie, la Copenhaga a avut loc Shoptalk Europe, conferinta despre retail la care au participat peste 2.300 de persoane (inclusiv 360 de CEO si 225 de speakeri din partea unor companii de renume, ca Alibaba, eBay, Tesco, Amazon ori Pinterest). Editia europeana este doar unul dintre evenimentele marca Shoptalk, care isi doreste sa fie catalizatorul pentru dezvoltarea ecosistemului mondial e-commerce si ...

Continua
Afacerea ta trebuie sa fie pe Instagram. Uite de ce! (infografic)

Instagram are peste 600 de milioane de utilizatori lunari activi, care creeaza zilnic peste 100 de milioane de imagini/clipuri video si dau 4,2 miliarde de like-uri/zi – continut care poate fi utilizat si pentru a face social media marketing. Aceasta platforma creste de 5 ori mai rapid decat oricare alta retea de socializare, in SUA, si nici restul lumii nu e mai prejos: 80% dintre utilizatorii sai sunt in afara SUA. Asa ca antreprenorii online nu trebuie sa ...

Continua
Cum ajuta cautarea foto brand-urile e-commerce?

Search-ul vizual ajuta consumatorii sa gaseasca mai usor online produsul dorit, acestia cautandu-l dupa o imagine, nu dupa o expresie. Econsultancy.com crede ca acest tip de cautare foto schimba felul in care oamenii cumpara online si ca brand-urile trebuie sa inteleaga cum le poate aceasta ajuta sa vanda mai mult. Cautarea prin intermediul imaginilor functioneaza pe baza de comparatie: pixelii din imaginea folosita de utilizator sunt ...

Continua
SUA: Snapchat e platforma sociala preferata a adolescentilor

Dintre toate platformele social media, adolescentii americani prefera in continuare Snapchat-ul, a descoperit un studiu marca Piper Jaffray, citat de marketingcharts.com. Studiul a fost realizat pe 5.500 de respondenti cu o medie de varsta de 16 ani (55% dintre ei barbati) si un venit mediu de 66.100$/gospodarie. Snapchat a urcat pe primul loc in clasament, inaintea Instagram-ului, Twitter-ului si Facebook-ului, in primavara anului trecut, iar de atunci este in continua crestere. In ...

Continua
Mizati pe comunitatile online, pentru a va loializa clientii

Stam pe Facebook, Pinterest si Instagram, descarcam si folosim aplicatii, devenim dependenti de anumite site-uri pentru conexiunile sociale de acolo, scrie medium.com. Pentru retaileri, asta inseamna ca atragerea increderii clientului e doar inceputul: online, companiile trebuie sa cultive increderea acestuia implicandu-l intr-o comunitate de utilizatori cu gusturi asemanatoare, facandu-l parte al unui cerc social. Autorul si antreprenorul Nir Eyal a identificat 4 componente de baza ale fiecarui „carlig”/experienta care formeaza obiceiuri: motivatiile ...

Continua
Pinterest a introdus reclame in cautarile sale

Pinterest isi doreste sa devina o unealta de marketing eficienta, prin intermediul careia advertiserii pot cunoaste mai bine comportamentul clientilor si, in acest sens, lanseaza o invitatie partenerilor sai interesati de a-si promova produsele online, anunta marketingland.com. Mai nou, cand scrii un cuvant-cheie in casuta de cautare de pe Pinterest, ti se pot afisa nu doar pin-uri normale, ci si campanii sau reclame ale anumitor brand-uri (ca Barilla, eBay, ...

Continua
Amazon a extins gift shop-ul online „Interesting Finds”

Anul acesta, Amazon a relansat fara mare tam-tam „Interesting Finds” – un fel de Pinterest al Amazonului, care ofera clientilor o selectie de produse din diverse categorii (Casa, Femei, Copii, Animale de companie, Tricouri, Ochelari de soare etc.) –, iar acum acesta este disponibil si pe mobile, scriu cei de la techcrunch.com. Noul „Interesting Finds” este cea mai noua modalitate prin care gigantul online cu sediul la seattle incearca sa ajute ...

Continua
4 trend-uri experientiale pline de inovatie

Pentru a ramane relevante in peisajul divers al brand-urilor de retail, companiile din domeniu investesc in oferte experientiale memorabile pentru consumatori, scrie medium.com, observand 4 trend-uri in domeniu: CAMERA DE JOACA – brand-urile ofera spatii multisenzoriale, galerii in care clientul e incurajat sa atinga produsele expuse, sa creeze o legatura fizica cu acestea, departe de mediul online; astfel de „camere de joaca” ofera everlane.com (retailer online de imbracaminte si incaltaminte), commonpeople.com.mx ...

Continua