Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

La prima vizita, 92% dintre consumatori nu intra pe un site pentru a cumpara (raport)

92% dintre persoanele care intra pe un site e-commerce sau pe o aplicatie de mobile nu cumpara nimic la prima lor vizita, conform unui studiu realizat de Episerver (provider global al unei platforme unice de manageriere a continutului digital, comertului si marketing-ului in cloud). Acest raport, „Reimagining Commerce”, trage un semnal de alarma in acest sens: retailerii pot rata sansa de a crea o legatura cu acesti noi clienti, ...

Continua
Provocare: 3 x 1 AN Gratuit InboxTarget – servicii de automatizare marketing

Salut, Avem o platforma foarte flexibila de automatizare marketing cu multe avantaje dar cu o mare problema: destul de greu de folosit de catre clienti -> magazine online, mai ales de cei mici. Functionalitati: – emailuri automate comportament useri, newslettere personalizate, recomandari de produse, tracking eventuri custom, interactiuni/personalizare onsite etc. Toate astea sunt foarte customizabile. Problema: – toate aceste functionalitati vin cu costul de a fi dificil de folosit self service de catre magazinele online. Mai ales partea de inceput, pana ...

Continua
Lider mondial în motoare de recomandări, algoritmi și predicții de e-commerce, activ pe piața din România

Gravity R&D este unul dintre liderii mondiali în motoare de recomandări  şi algoritmi de predicţie bazaţi pe date istorice ale userilor. La un an de când a început colaborarea cu EMAG,  intrând astfel pe piața de e-commerce din România, Gravity R&D anunță o evoluție pozitivă ce se traduce prin creșterea ratei de conversie cu până la 30% și venituri suplimentare de 9 euro/1000 de recomandări. În România,  Gravity ...

Continua
8 trend-uri in comunicare, pentru 2016

Compania internatională de consultanta in comunicare Grayling a publicat o analiza proprie a celor 8 tendinte in comunicare pentru anul viitor, scrie jurnalistul si consultantul Victor Kapra pe blog-ul propriu, victorkapra.ro. Previziunile sunt urmatoarele: Brand-urile trebuie sa se orienteze spre oameni. Tinerii din generatia Y (nascuti in perioada 1980 – 2000) au putere din ce in ce mai mare pe piata, iar firmele care isi doresc loialitate si longevitate ...

Continua
Tehnologia? – un instrument! Clientul? – ia-l ca partener si vei domina piata!

“Trebuie sa incepi cu experienta clientului si apoi sa te indrepti inapoi spre tehnologie, nu invers!” (Steve Jobs)  Clientul, nu tehnologia, sa fie in centrul strategiei tale! Doar el iti poate aduce afacerea pe care o vrei si chiar mai mult decat te astepti! Studiile recente arata o mare schimbare in comportamentul clientilor. Dupa Mike Havard acestia “trec de la a fi o turma de oi pe care organizatiile le duc la tuns, la ...

Continua
Ce lipsește “experienței de cumpărare online” astăzi?

Wikipedia definește customer experience sau experiența clientului ca fiind pur și simplu suma tuturor experiențelor pe care un client le are cu un furnizor de bunuri sau servicii și a duratei relației lui cu acel furnizor.  În comerțul online, experiența de cumpărare cuprinde orice tip  vânzare și orice activitate de marketing digital sau fizic dinainte de cumpărare și de după cumpărare, precum şi orice interacţiune cu brandul, atât în online, cât şi offline.  ...

Continua
Plan GRATUIT de la Marketizator pentru optimizare ratei de conversie

Incepand de Luni, 2 Februarie, Marketizator, prima platforma completa de optimizare a ratei de conversie de pe piata romaneasca, a lansat un plan GRATUIT de subscriere pentru toti utilizatorii care vor sa il testeze si sa il foloseasca.    Acest plan ofera acces nelimitat la toate cele trei functii principale, A/B testing, Sondaje si Personalizare, incluzand criteriile de segmentare avansata mutliple, targetare personalizata in functie de locatia vizitatorului sau de date adunate ...

Continua
Vibetrace – personalizare si automatizare in e-commerce

Vibetrace se prezinta ca o solutie de crestere GARANTATA a ratei de conversie si vanzarilor unui magazin online. Dupa 7 ani de experienta internationala in ecommerce, fondatorii Vibetrace au definit 2 elemente importante, transpuse in aplicatie si serviciile oferite: personalizare si automatizare. Rezultatele obtinute alaturi de clienti rezuma eficienta serviciilor. Per ansamblu, conform calculelor interne, acestea aduc 250% suma investita. pentru clientii medii si mari, cu peste 1000 comenzi lunare rezultatele ...

Continua
3 approaches to personalization (case studies) using google analytics, vibetrace and marketizator

GUERRILLA MARKETING TECHNIQUES FOR E-COMMERCE USING GOOGLE ANALYTICSpresentation held on 23.01.2014 #SPWK – SuperWeek.hu, Galyateto, Hungary. – some case studies about showing the right message to the right audience in the right moment –   3 approaches to personalization (case studies) using google analytics, vibetrace and marketizator from Liviu Taloi ...

Continua
Personalizarea – 9 tipuri de date pe care antreprenorii din e-commerce ar trebui sa le culeaga

Nu exista nicio indoiala ca viitorul e-commerce-ului este personalizarea. Dar nu le poti imbunatati experienta de cumparare online a clientilor tai, sau sa-i retii pe cei existenti, fara sa intelegi ceea ce vor in primul rand, ceea ce inseamna ca trebuie sa intelegi, si-abia apoi sa actionezi, indiferent de datele pe care le culegi. Sa-ti imaginezi de unde sa incepi este descurajator, asa ca am adresat (n.r. – ...

Continua