Inregistreaza-te

Conectare

Parola pierduta

Ti-ai uitat parola? Introdu adresa de email asociata contului si vei primi instructiuni pentru recuperarea parolei.

Adauga intrebare

Ne pare rau dar nu ai permisiunea sa adaugi intrebari.
Trebuie sa te conectezi pentru a adauga o intrebare.

Conectare

Inregistreaza-te

Pentru a avea acces in toate sectiunile site-ului este nevoie sa ai cont.

Canopy a cumparat agentia Edge de la 2Performant

Agentia de performance marketing Edge a fost cumparata de la 2Performant, liderul pietei autohtone de marketing afiliat, de catre de Canopy (una dintre cele mai mari agentii romanesti de marketing online, cu focus pe Pay Per Click), transmite cea din urma companie, intr-un comunicat de presa. Aceasta este prima tranzactie de pe piata de Pay Per Click marketing ...

Continua
2Performant a generat 780.000 de vanzari online in 2016

Platforma 2Performant.com a generat peste 780.000 de vanzari in 2016 pentru cele peste 500 de magazine online din retea, transmite compania intr-un comunicat de presa. Valoarea totala a acestor vanzari online a fost de 39,4 milioane € (inclusiv TVA). Numarul total de conversii generate (vanzari si leaduri) a depasit 840.000, in crestere cu peste 50% fata de 2015. In 2016, 2Performant Network SA – compania care opereaza reteaua regionala 2Performant.com si ...

Continua
Cum setez corect un program de afiliere?

Dacă suntem familiarizați cu noțiunile de bază ale marketingului afiliat și suntem convinși că este un canal de performance marketing pe care vrem să-l folosim, atunci poate este momentul să ne construim propriul program de afiliere. Care sunt pașii de urmat pentru a avea un program de afiliere de succes?1 – Analiza competiției – ne dorim ca programul de afiliere să fie competitiv și atractiv pentru afiliați. Pentru aceasta ...

Continua
Index românesc de industrie marketing digital în februarie: 10% creștere ROI

Inițiativa celor de la Edge, 2Parale și 2Performant de a arăta cum și de ce marketingul bazat pe performanță devine norma atunci când vorbim despre vânzări online și rezultate concrete, prezintă rezultatele lunii februarie. Datele prezentate în continuare de aceștia iau în calcul cele două mari componente ale performance-ului – afilierea și pay per click-ul (care include Google AdWords si Facebook) – și fac comparații cu felul în care au stat lucrurile în luna ianuarie. Index ...

Continua