Optimizare campanie Google Adwords

Raporteaza
Intrebare

Please briefly explain why you feel this question should be reported .

Raporteaza
Cancel

Care sunt activitatile care trebuie facute periodic (zilnic, saptamanal si lunar) pentru a optimiza cat mai bine o campanie Google Adwords Search/Display/Remarketing ? Am un buget mediu de pana in 300 de euro lunar la dispozitie.

Deschis 0
PPC & Adwords mihaelab 7 ani 2 raspuns 1838 vizualizari 0

Răspunsuri ( 2 )

  1. La campania de Search trebuie să alegi cu grijă cuvintele cheie și să urmărești conversiile, prețul pe clic. Dacă scazi prea mult prețul pe clic e posibil să nu se mai afișeze anunțurile sau să obții o poziție proastă din care obții prea puține clicuri, iar dacă alegi să pui un preț mai ridicat ca să fii printre primii va trebui să urmărești profitabilitatea cuvintelor(activează coloana care îți arată costul pe achiziție) ca să nu riști să cheltui mai mult decât câștigi.
    Pe lângă cuvintele cheie, mai trebuie să urmărești rata de clic a anunțurilor și să le înlocuiești dacă acestea nu performează bine, să fii atentă la cuvintele pentru care se afișează și să le ajustezi pentru a obține un scor de calitate mai bun, să ai grijă să adaugi cuvinte cheie negative dacă observi în raportare că printre termenii căutați care au declanșat anunțurile se regăsesc și căutări irelevante.

    La campania de Display optimizarea depinde foarte mult de metoda de direcționare pe care ai ales-o și de obiectivul campaniei. Și acolo trebuie să vezi mereu costurile, dacă țintești anumite locații, de exemplu, trebuie să vezi de unde obții cele mai multe clicuri, unde se afișează cel mai des, care sunt locațiile cu cel mai bun CTR și să excluzi locații ori să scazi suma licitată maximă pentru locații care nu îți convin din diverse motive.
    La Remarketing este important să analizezi conversiile și să testezi performanța pentru anunțuri diferite, limitele de afișări/utilizator, să ajustezi suma cheltuită/clic.

    Nu există o rețetă universală pentru ce trebuie să faci în fiecare zi/săptămână/lună ca să îți optimizezi foarte bine campaniile. Eu ți-am expus doar câteva lucruri pe care eu le fac pentru optimizarea campaniilor pe care le gestionez. Datele pe care le obții atât din AdWords cât și din Analytics(dacă ai conectat cele 2 conturi) îți vor indica exact ce trebuie îmbunătățit. Timpul și activitățile de optimizare variază și depind nu numai de bugetul, obiectivele și direcționările campaniilor, ci și de factori pe care nu-i putem controla precum trendul general, acțiunile competitorilor, evenimente externe care afectează cererea. Fiecare campanie este diferită, de aceea Google ne oferă atât de multe date și opțiuni de optimizare a campaniilor AdWords.

  2. Dacă vrei să afli cum să îți conectezi conturile de Adwords și Google Analytics iată aici un ghid: http://www.disruption.ro/de-ce-si-cum-sa-conectezi-contul-de-google-adwords-la-analytics/

    Dacă dorești să faci optimizări mai avansate care să-ți scadă și costul pe clic iată un tutorial despre extensii AdWords http://www.disruption.ro/extensii-adwords/

Lasă un răspuns

Browse